قویترین و بهترین سایت نیازمندیهای رایگان کشوری
بروزرسانی: ۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: 0
ارسال کننده: دکتر سید مجید موسوی
کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی با آرایش

اگر در فکر ایجاد تغییراتی در چهره خود با کمی لیفت بینی هستید، شما تنها نیستید. در واقع این روزها اعمال تغییراتی جزئی در بینی، به خواسته‌ای رایج تبدیل شده است. ایجاد تغییرات یا لیفت بینی می‌تواند به رفع مسائل جزئی متعددی کمک کند.

در برخی موارد به این خاطر است که بینی نقش به سزایی در ترکیب بندی صورت ایفا می‌کند. تا حدی به خاطر شکل آن و تا حدی هم به خاطر قرار گرفتنش در مرکز صورت، بینی مسئول نگه داشتن همه چیز کنار هم است. تغییر کوچکی در بینی، می‌تواند در ظاهر شما تغییر بزرگی ایجاد کند. امروزه پزشکان عمل‌ زیبایی بینی بدون جراحی را پیشنهاد می‌دهند. نتایج سریع خواهد بود و فیلرهای بینی معمولا ۶ تا ۱۲ ماندگاری خواهند داشت.

سالانه افراد بسیار زیادی برای داشتن چهره‌ای زیبا و بینی خوش فرم تن به انجام عمل‌های جراحی زیبایی می‌دهند. متاسفانه تمامی افراد بعد از انجام عمل جراحی بینی از نتیجه کار راضی نبوده و شاهد عوارض جانبی بسیاری در نتیجه انجام آن می‌شوند.

در چند سال اخیر تزریق ژل به نوک بینی توانسته جایگزین خوبی برای عمل‌های جراحی پرهزینه و خطرناک باشد. به این صورت که کاندیدهای انجام عمل جراحی بینی می‌توانند به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و بدون نیاز به ایجاد برش و بیهوشی ایرادهای بینی خود را به کمک تزریق ژل برطرف کنند. هزینه تزریق ژل به نوک بینی در مقایسه با عمل‌های جراحی تهاجمی خیلی کمتر بوده و دارای ماندگاری بالایی است.

آیا می دانید بسیاری از علائم پیری صورت بر اثر کاهش حجم بافت پوست به وجود خواهند آمد؟ هدف تزریق ژل دقیقا رفع چنین مشکلی می باشد. بر اثر کاهش حجم بافت صورت، چین و چروک های ریز و درشت، خطوط اخم و پیشانی و گودی و کبودی صورت به مرور زمان ایجاد می شوند.

یکی از روشهایی که به تازگی برای اصلاح برخی از نواقص بینی در نظر گرفته شده است؛ و قابل انجام می‌باشد؛ تزریق ژل بینی است. لیفت بینی با تزریق ژل از روش‌های بدون جراحی بینی است، که برای مشکلات و نقایصی چون قوز بینی و افتادگی نوک بینی مناسب می‌باشد.

از آنجا که جراحی رینوپلاستی بینی که با برش و بخیه صورت می‌گیرد؛ دارای عوارض خاص خود می‌باشد؛ روشهای غیر جراحی مانند تزریق ژل بینی به دلیل عدم ایجاد عوارض جراحی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. البته ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که همه نقایص بینی با تزریق ژل قابل رفع نخواهند بود و این پزشک است که می‌تواند تشخیص دهد این روش تا چه حد مفید و موثر است.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی با تزریق ژل چیست؟

تزریق فیلر بینی یک روش بدون جراحی است، که به ایجاد زیبایی در بینی کمک می‌کند. متخصص با تزریق دقیق ژل به بینی می‌تواند، نوک بینی را بالا ببرد و انحنای تیغه بینی را صاف کند. اصلاح فرم بینی با فیلر روش دائمی نبوده و در صورت عدم رضایت پس از چند ماه بینی به حالت قبل بازمی‌گردد.

اگر دارای قوز بینی هستید، این روش می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. فیلر با ایجاد حجم در نواحی اطراف برجستگی، سطح آن را یکنواخت می‌کند. همچنین افرادی که تیغه بینی آن‌ها مقعر و فرورفته است، با تزریق ژل به نتیجه خوبی می‌رسند.

شامل تزریق مقدار کمی اسید هیالورونیک در اطراف بینی است که برای تغییر شکل بینی و ایجاد ظاهری صاف‌تر و متقارن‌تر عمل می‌کند. اگر آن چیزی که شما را ناراضی می‌کند، شکل بینی‌تان است و نه اندازه‌ی آن، آنگاه تزریق غیر جراحی ژل می‌تواند پاسخ مشکل شما باشد.

میزان لیفت در این روش به نسبت روش لیفت بینی با نخ کمتر است. تزریق ژل همچنین می‌تواند گودی ناحیه‌هایی از بینی را پر کرده و ظاهر قوز مانند بینی را از بین ببرد. این روش زمان کمی می‌برد و مراقبت‌های زیاد و سختی ندارد. نتایج آن هم تا یک سال ماندگار است.

کوچک کردن بینی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کوچک کردن بینی

انواع لیفت بینی با تزریق ژل

دو مورد از موثرترین ترکیبات مورد استفاده در فیلرها، اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی لپاتیت است. هر دو فیلر برای اصلاح فرم بینی استفاده می‌شوند. این مواد تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهند. کلاژن و الاستین بلوک‌های سازنده پوست هستند.

بنابراین با از بین رفتن فیلر طی چند ماه هنوز نتایج حاصل از آن قابل مشاهده است. امروزه فیلرها در برندهای زیادی موجود هستند. برخی برندها بهتر عمل کرده و متخصصان بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

ژل بینی حاوی اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک باعث حفظ رطوبت در زیر پوست شده و هیدراتاسیون (آبرسانی) را بهبود می‌بخشد. از ژل هیالورونیک می‌توان برای کاهش فرورفتگی در قسمت‌های مختلف صورت استفاده کرد.

برای از بین بردن جای جوش، افزایش حجم گونه، رفع خط اخم و خطوط پنجه کلاغی، رفع خط لبخند و لیفت بینی از این نوع ژل استفاده می‌شود. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی بوده و در بدن یافت می‌شود. این نوع ژل در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین فیلرها تبدیل شده است.

برندهای تجاری مطرح که بر پایه اسید هیالورونیک هستند، در لیست زیر معرفی شده‌اند.

Captique

Estielis

Elevess

Hylaform

Juvederm

Perlane

Prevelle

Puragen

Restylane

برند Restylane یکی از برندهای مطرح فیلر است و حاوی اسید هیالورونیک می‌باشد.

ژل حاوی کلسیم هیدروکسی لپاتیت

کلسیم هیدروکسی لپاتیت به طور طبیعی در استخوان‌ها وجود دارد. یک ترکیب شبه معدنی است و معمولا برای رفع چین و چروک‌های متوسط تا شدید مثل خطوط روی بینی و برای حجم‌دهی در نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود.

این ژل‌ها به صورت بیوسنتتیک تولید می‌شوند. به این معنی که از هیچ‌گونه فرآورده حیوانی استفاده نمی‌شود. در نتیجه امکان ایجاد واکنش آلرژیک کاهش پیدا می‌کند. معتبرترین برند تجاری بر پایه کلسیم هیدروکسی لپاتیت برند Radiesse است.

تزریق ژل دائمی به بینی

بیشتر متخصصان از ژل‌های موقت برای اصلاح فرم بینی استفاده می‌کنند. اما ژلی به نام بلافیل وجود دارد، که ماندگاری آن بسیار زیاد است. این نوع ژل حاوی کلاژن و دانه‌های ریز پلی متیل متاکریلات است. بلافیل در سال ۲۰۰۶ برای رفع چین و چروک بینی از سازمان FDA تاییدیه دریافت کرد. در سال ۲۰۱۴ از بلافیل برای درمان اسکارهای آکنه استفاده شد.

این روش به طور کلی بی‌خطر است. اما بهتر است، قبل از تزریق آزمایش پوستی انجام شود. ژل بلافیل برای افراد زیر ۲۱ سال، افراد مبتلا به آلرژی شدید و دارای حساسیت به کلاژن گاوی توصیه نمی‌شود.

تزریق ژل بینی استخوانی

افرادی که بینی استخوانی دارند، کاندید مناسب‌تری برای تزریق ژل هستند. این افراد معمولا از قوز بینی خود ناراضی هستند. پزشک با تزریق فیلر در بالا و پایین برآمدگی آن را برطرف کرده و تیغه را صاف می‌کند. برخی بینی‌های استخوانی حالت افتاده داشته و با تزریق ژل در نوک بینی می‌توان خطای دید ایجاد کرد.

ممکن است، دکتر پوست پس از معاینه بینی در کنار فیلر استفاده از نخ را نیز پیشنهاد دهد. نخ برای لیفت بینی و رفع افتادگی آن تاثیر بهتری ایجاد می‌کند. فیلر نیز قوز بینی را از بین می‌برد. در روش لیفت با نخ پزشک نخ مخصوص را زیر پوست قرار داده و به سمت بالا می‌کشد.

تزریق ژل بینی گوشتی

فیلر بینی در بسیاری از مدل‌های بینی کاربرد دارد. فرم بینی‌های گوشتی با تزریق درست ژل اصلاح می‌شود. البته کلیه روش‌های غیرجراحی تغییرات جزئی ایجاد می‌کنند. برای تغییرات چشمگیر پزشک روش جراحی بینی را پیشنهاد می‌دهد.

افرادی که بینی بسیار بزرگ و گوشتی دارند، با تزریق فیلر به نتیجه دلخواه نمی‌رسند. اما در مورد بینی‌های کوچک‌تر پزشک با تزریق فیلر در تیغه و نوک بینی حالت کشیده ایجاد می‌کند.

افراد با بینی گوشتی بهتر است، به جای فیلر از روش‌های کوچک‌کننده بینی مانند آمپول کوچک کننده بینی استفاده کنند. این آمپول حاوی آنزیم هیالاز بوده و با بی‌حسی تزریق می‌شود. معمولا برای این روش یک جلسه کافی نبوده و پزشک با توجه به سایز بینی بین ۲ تا ۶ جلسه درمان تجویز می‌کند.

برای کوچک شدن بینی محصولاتی به نام ژل کوچک‌کننده بینی یا کرم کوچک‌کننده بینی نیز وجود دارد.

این نوع محصول با قرارگیری روی پوست باعث افزایش تنفس سلولی و چربی سوزی می‌شود. کرم کوچک‌کننده طی چند ماه بینی را کوچک می‌کند. بهتر است، قبل از استفاده از این کرم‌ها با متخصص پوست مشورت کنید. برخی از برندهای این نوع ژل که در بازار موجود است، عبارتند از:

ژل بینی گامنو

ژل بینی لارا

ژل بینی آگوستا

ژل بینی الیزا

مراحل انجام لیفت بینی با تزریق ژل

فرایند تزریق ژل به بینی، علی رغم اینکه پروسه ای کم خطر می باشد و عوارض جدی را به دنبال نخواهد داشت، اما دارای تکنیک های جزئی، حساس و تخصصی می باشد که برای انجام آن ها دقت و تخصص قابل قبولی الزامی خواهد بود.

در مرحله ی ابتدایی قبل از تزریق فیلر به بینی، یک نقشه ی راه ترسیم می شود. این برنامه ریزی به این صورت خواهد بود که پزشک با بررسی انتظارات بیمار از فرایند تزریق ژل به بینی و بررسی نتیجه ی رضایت بخش او، نقشه ی راه را برای تزریق فیلر تعیین کرده و یک نمای کلی از نتیجه ی به دست آمده را ترسیم خواهد کرد. پس از تایید این برنامه ریزی، فرایند بی حسی موضعی با استفاده از داروهای مسکن و بیهوش کننده ی موضعی انجام می شود.

سپس با توجه به نقشه ی ترسیم شده، تزریق مقادیر جزئی از ژل در نقاط مختلف بینی توسط سرنگ هایی بسیار ظریف و نازک انجام می شود. تعداد تزریق ها به بینی و مقدار کل ژل تزریق شده در یک جلسه تزریق ژل به بینی، به ساختار اولیه ی بینی فرد و نتیجه ی ایده آل مورد نظر بستگی خواهد داشت.

مزایای لیفت بینی با تزرق ژل

علاوه بر ظاهر خوبی که می‌توان با تزریق ژل بینی ایجاد کرد، این روش مزایای دیگری نیز برای شخص دارد.

نیازی به بیهوشی نیست.

دوره نقاهت ندارد.

در حین عمل هیچ دردی احساس نمی‌شود.

یک روش بسیار سریع است و حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

عوارض جانبی در حداقل سطح ممکن است.

متخصص با توجه به نوع بینی و انتظارات شما با ژل، مدل مناسب را ایجاد می‌کند.

نوک بینی را برجسته می‌کند.

با ایجاد حجم باعث تقارن در دو طرف بینی می‌شود.

در صورت عدم رضایت قابل بازگشت به حالت اولیه است.

می‌تواند برای افرادی که قصد جراحی زیبایی بینی دارند، یک روش آزمایشی باشد.

معایب فیلر بینی با تزریق ژل

معایب فیلر بینی مانند مزایای فیلر بینی از نکاتی است که هر شخصی باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشد تا با آگاهی کامل اقدام به انجام آن کند. قبل از هر چیزی باید بدانید فیلر به ترکیبات مختلفی گفته می شود که از خاصیت حجم دهندگی و پر کنندگی برخوردارند.

اما فیلر هیالورونیک امروزه به عنوان پر کاربرد ترین فیلر مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن سازگاری با پوست انسان می باشد و عوارض بسیار کمی هم دارد.

هدف از استفاده فیلر، زیبایی می باشد و ساخته دست خود بشر هستند. تقویت بخشیدن به زیبایی و حفظ آن می تواند از ویژگی ها و خواص بسیار مهم فیلرها باشد. تزریق فیلر بینی هم یک نوع جراحی بدون بیهوشی محسوب می شود که در زیبایی بینی نقش بسزایی خواهد داشت.

فیلر در قسمت هایی که نامنظمی و فرورفتگی دارد، تزریق می شود و باعث پر شدن شان می گردد. البته حتما قبل از انجام تجویز پزشک پوست را باید داشته باشید تا هم از مزایا و هم از معایب فیلر بینی آگاهی داشته باشید.

بیشترین کاربرد فیلر بینی در پشت و کناره های آن است و بعد از اینکه تزریق فیلر انجام شد، توسط بدن مقداری بافت به وجود می آید که پر کردن نامنظمی ها را به دنبال دارد.

از آنجایی که فیلرها توسط بشر ساخته شده اند و مواد مصنوعی در ساخت آن ها به کار برده شده است، ممکن است واکنش های حساسیتی و دفاعی را در پی داشته باشد.

 بدن یک فرد ممکن است نسبت به تزریق فیلر، واکنش دفاعی را به همراه داشته باشد و در نتیجه علائم مختلفی نظیر تورم، کبودی و عفونت بروز نماید.

برای جلوگیری از معایب فیلر بینی و عدم در پی داشتن عوارض، می توانید چند نکته را در نظر بگیرید که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

یکی از نکته های جلوگیری از معایب فیلر بینی بررسی بیماری زمینه ای فرد متقاضی می باشد.

به کار بردن فیلرهای مرغوب و با کیفیت در جلوگیری از معایب فیلر بینی بی تاثیر نیست.

فیلر باید به مقدار معقول و مناسبی به بینی تزریق گردد.

میزان حساسیتی که فرد متقاضی نسبت به فیلر بینی ممکن است از خود نشان دهد، باید بررسی شود.

از روش صحیح برای تزریق فیلر بینی توسط  متخصص پوست و مو باید استفاده کرد تا عوارضی به دنبال نداشته باشد.

کاندیدا مناسب لیفت بینی با تزریق ژل

کاندیدای ایده آل برای زیبا کردن آن افرادی با برجستگی روی تیغه آن یا به عبارتی قوز آن هستند که با پر کردن ناحیه اطراف برجستگی، می توان یک کاملا صاف و بدون قوز ایجاد کرد. علاوه بر این افرادی با نوک آن افتاده و پره های آن بزرگ نیز گزینه های مناسبی برای این روش محسوب می شوند.

درواقع اگر کاندیدای خوبی باشید  مزیت آن این است که شما می توانید از درد و بهبودی عمل جراحی صرف نظر کنید. اکثر بیمارانی که برای این روش مراجعه می کنند خرابی و ایراد اساسی در  خود ندارند.

در كاندیدای مناسب زیبا کردن آن ، مایع یا فیلر بینی می تواند از بی نظمی هایی در طول پل آن خارج شده تا به آن ظاهری محکم و صاف ببخشد و در عین حال پل آن را بالا ببرد یا قوز بعد از عمل بینی گوشتی را در نمای پروفایل استتار كند.

علاوه بر این افراد کسانی نیز که پس از عمل جراحی آن به اصلاح در برخی نقاط نیز نیاز دارند می توانند به جای جراحی مجدد آن ، لیفت بینی با ژل را جایگزین آن نمایند. در واقع این روش به رفع ایرادات آنهای دارای انحراف و افتادگی کم، قوز آن کمک شایانی خواهد کرد و باعث برگرداندن توازن و تعادل به تزریق فیلر بینی و چهره خواهد شد.

کاندیدای نامناسب لیفت بینی با تزریق ژل

افرادی که مشکلات زیر را دارند باید از انجام تزریق فیلر بینی بپرهیزند:

افرادی که در ناحیه سینوس دارای عفونت فعال دارند

اگر  حساسیت بالایی به لیدوکائین دارید

بیماران حساس به محصولات هیالورونیک اسید

داشتن هرگونه سابقه بیماری در بافت همبند یا اختلالات خونی

مادرانی که در دوران بارداری و یا یردهی هستند

داشتن سابقه سینوزیت ( در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید)

اگرآسپیرین مصرف می کنید و یا تحت درمان آنتی بیوتیکی هستید

افراد با حساسیت شناخته شده به پروتئین باکتری‌ های گرم مثبت

افرادی که عفونت در ناحیه ی لثه و یا دندان دارند

ممکن است تزریق فیلر ایمنی بیمار را تحت تأثیر قرار دهد، از جمله التهاب فعال، عفونت، ضایعات سرطانی یا پیش سرطانی و …

افرادی که آسپیرین و یا درمان آنتی بیوتیکی مصرف می‌ کنند

افراد با حساسیت شناخته شده به پروتئین باکتری‌ های گرم مثبت

افرادی که عفونت در ناحیه ی لثه و یا دندان دارند بهتر است ابتدا آن را درمان کنند.

ممکن است ایمنی بیمار تحت فیلر تغییر کند

هزینه های لیفت بینی با تزریق ژل

در تعیین قیمت فیلر بینی عوامل مختلفی دخیل هستند. متخصص پس از بررسی نوع بینی و انتظارات شما میزان استفاده از فیلر را مشخص می‌کند. اگر برای پر کردن قسمت‌های خالی بینی به ژل زیادی نیاز باشد، هزینه تزریق ژل به بینی افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این مورد نوع فیلر استفاده شده نیز مهم است. برخی ژل‌ها قیمت بیشتری داشته و دوام بیشتری هم دارند.

تزریق ژل به بینی یک روش زیبایی محسوب می‌شود. به همین دلیل بیمه درمانی هزینه‌های مربوط به آن را پوشش نمی‌دهد. در صورتی که یک روش برای درمان و با توصیه پزشک انجام شود، هزینه‌های آن تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با تزریق ژل

از آن‌جایی که تزریق فیلر بینی یک روش غیرتهاجمی است، نیازی به آمادگی خاصی ندارد. پس از جلسه مشاوره اولیه می‌توان برای تزریق ژل آماده شد. تنها باید از مصرف برخی داروها چند هفته پیش از تزریق خودداری کرد. اگر از داروها یا مکمل‌های زیر استفاده می‌کنید، حتما به پزشک اطلاع دهید. معمولا متخصص مصرف این داروها را ۳ هفته قبل از تزریق ژل منع می‌کند.

آسپرین

ایبوپروفن

کندرویتین

اکیناسه

افدرا

گلوکوزامین

جینکوبیلوبا

جنسینگ

خارشیر

قرص سیر

قهوه

مصرف این داروها و مکمل‌ها باعث افزایش خونریزی و کبودی می‌شود. این داروها رقیق‌کننده خون بوده و پیش از هر نوع عمل جراحی یا بدون جراحی باید مصرف آن‌ها را قطع کرد.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با تزریق ژل

از کمپرس آب سرد استفاده کنید.

توصیه می‌شود تا ۲۴ ساعت از شستوشو صورت خود خودداری کنید.

در روز‌های ابتدایی تزریق از استعمال دخانیات پرهیز کنید.

سعی کنید موقع خواب سر خود را رو به بالا نگه‌دارید.

از ماساژ دادن بینی خود به شدت پرهیز کنید.

تا یک هفته از رفتن به سونا و جکوزی بپرهیزید.

در طول روز سعی کنید آب بیشتری بنوشید.

تا ۲۴ ساعت بعد از آرایش کردن خودداری کنید.

اثرات و نتایج لیفت بینی با تزریق ژل

این روش برای بعد از عمل بینی بسیاری از بیماران به دلیل نتیجه موقت فیلر بینی ، ارزان تر بودن و تهاجم کمتر یک گزینه ایده آل محسوب می شود. اگرچه نتیجه آن پس از آن کاملا قابل مشاهده می باشد اما در گودی بینی  آنهای مختلف و نتایج متفاوتی دارد. به طور کلی هدف از این روش این است که هر بیمار بهترین و طبیعی ترین نتایج ممکن را بدست بیاورد.

برای این روش در نواحی مختلف صورت و حتی آن به طور معمول استفاده از هیالورونیک استفاده می شود زیرا آب را جذب کرده و به تحریک کلاژن کمک می کند. با زیبا کردن آن، نتایج بلافاصله پس از درمان مشاهده می شود اما برای دیدن نتیجه کلی به زمانی حدود ۶ الی ۹ ماه زمان نیاز است زیرا با گذشت زمان ، بدن اسید هیالورونیک را به طور طبیعی جذب و متابولیزه می کند.

به همین دلیل متابولیزه شدن آن شده توسط بدن می توان مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به بینی ۹ الی ۱۲ ماه تخمین زد. البته این زمان بین ۹ ماه تا ۲ سال متغیر است و به عوامل مختلفی همچون آناتومی آن ، نوع نقص در آن و نوع آن وارد شده به بینی گوشتی بستگی دارد.

ماندگاری تزریق ژل

از آنجایی که تزریق ژل در بسیاری از موارد دارای ماندگاری زیادی نمی باشد در نتیجه برای اینکه فرم مورد نظر بدن حفظ شود باید هر ۶ تا ۱۲ ماه به صورت مداوم تکرار شود تا تاثیرات خود را به مرور زمان بر روی نواحی از بدن که تحت تزریق فیلر قرار می گیرد، بگذارد.

ژل تزریق شده به دلیل اینکه توسط بدن می تواند جذب شود ممکن است ماهیت خود را از دست بدهد به همین دلیل تنها راه ایجاد فرم دلخواه بدن تزریق دوباره ژل می باشد. بعضی از ژل ها دارای دوام طولانی مدتی می باشند ولی توسط پزشکان توصیه نمی شوند زیرا ژل هایی با دوام طولانی مدت ممکن است باعث ایجاد عفونت در بدن شوند و خطرات جانبی دیگری را در بدن فرد بر جای بگذارند. به همین دلیل تزریق ژل با ماندگاری یک سال بسیار مورد توصیه پزشکان می باشد.

فواید تزریق ژل

همانگونه که می دانیم امروزه تزریق ژل به بدن یکی از مواردی است که می تواند بدون ایجاد درد و عوارض احتمالی باعث ایجاد زیبایی در اندام و صورت شما شود. روش های جراحی و عمل زیبایی که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفت، گرچه دارای ماندگاری طولانی تری نسبت به تزریق فیلر می باشند ولی دارای عوارض جانبی و دوران نقاهت طولانی مدت در بیمار می شوند.

در واقع خونریزی و داروی بیهوشی و همچنین درد های بعد از عمل زیبایی جراحی تاثیرات بسیارجدی در زندگی افراد می گذارد. از این رو پزشکان متخصص در زمینه زیبایی و دانشمندان مختلفی بر روی روش های جایگزین عمل زیبایی جراحی با تزریق فیلرها مطالعات فراوانی را انجام داده اند. در واقع تزریق پرکننده که به روش های مختلف و با استفاده از مواد متفاوتی در بدن صورت می گیرد می تواند جایگزین مناسبی برای جراحی های بینی باشد.

از آنجایی که تزریق ژل دارای حداقل عوارض جانبی می باشد باید به این نکته دقت نمود که توسط پزشک متخصص انجام پذیرد. موارد دیگری از فواید تزریق ژل به بینی را برای شما بازگو می نماییم:

انتقال ژل به بینی از چسبندگی بین سطوح مخاطی در بینی جلوگیری می نماید و در عمل تنفس فرد مشکلی را ایجاد نمی نماید.

با توجه به اینکه تزریق پرکننده به بینی بدون بریدگی و خونریزی است در نتیجه دردهای ناشی از عمل جراحی در تزریق فیلر وجود ندارد.

تزریق ژل به بینی کاملا به صورت سرپایی انجام می شود در نتیجه دوران نقاهت زیادی ندارد.

در تزریق ژل نیاز به استفاده مداوم از چسب ها و قالب بعد از عمل نیست و فرم بینی بعد از تزریق ژل به همان حالت باقی می ماند.

استفاده از داروی بیهوشی در تزریق پرکننده به بینی وجود ندارد و به صورت موضعی بی حسی صورت می گیرد که دچار عوارض بعد از بیهوشی نیز نمی شوید.

نیاز به مراقبت های طولانی مدت در تزریق فیلر به بینی وجود ندارد و بیمار می تواند نهایت تا دو روز به کارهای روزمره خود بپردازد.

در صورت کج شدن بینی در تزریق ژل می توان دوباره درصد بیشتری از ژل را تزریق نمود.

زمان بهبود در تزریق ژل به بینی بسیار سریع اتفاق می افتد و نهایت تا یکی دو روز بعد ورم و یا کبودی احتمالی از بین می رود.

دوره نقاهت لیفت بینی با تزریق ژل

تزریق فیلر بینی چیزی در حدود ۵ دقیقه طول می کشد؛ در مقابل جراحی زیبایی بینی که ممکن است بین ۲ تا ۴ ساعت زمان برای انجام آن نیاز باشد. همچنین دوره نقاهت جراحی بینی هم طولانی تر روش های غیر جراحی ترمیم بینی می باشد.

طبیعتا جراحی برای ترمیم به زمان بیشتری نیاز دارد

تعداد جلسات لیفت بینی با تزریق ژل

پس از تزریق ژل به بینی ممکن است بسته به تغییرات ایجاد شده با نظر  پزشک لازم باشد که تزریق های مجددی با فاصله چند ماه صورت گیرد. این در صورتی است که تغییرات دلخواه ایجاد نشده باشد یا بخش زیادی از ژل جذب شده باشد. البته به طور کلی برای تمدید آثار تزریق ژل به بینی، میتوان پس از گذشت یک سال، تزریق مجدد را انجام داد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد  با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%88-%db%8c%d8%a7-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d9%82%d9%88%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

نتیجه گیری

عمل جراحی بینی  رتبه اول در بین عمل های زیبایی دارد، و افراد زیادی که با بینی خود مشکل دارند، این عمل را انجام می دهند، بینی زیبا و خوش فرم به صورت زیبایی می بخشد. و باعث اعتماد به نفس  بالا می شود.

یکی دیگر از روش های داشتن بینی متناسب با صورت، انجام می شود و همچنین بر روی بینی های عمل شده به سختی انجام می شود، و بهتر است قبل عمل سراغ فیلر بینی بروید، و نتیجه بهتری بگیرید. قیمت تزریق فیلر بینی بستگی به نوع تجهیزات آن دارد. نظرات جویا شوید.

ما اکنون گزینه های بیشتر و بیشتری برای انجام روش های غیرجراحی داریم. عدم نیاز روش به جراحی به معنی خطر کمتر، دوره نقاهت کوتاه تر، عوارض جانبی کمتر و در عین حال رسیدن به نتایجی بسیار مشابه است. تزریق فیلر بینی به این معناست که در عرض ۵ دقیقه و بدون هیچگونه دردی می توان ظاهر بینی را تغییر داد.

دوره نقاهت عمل جراحی زیبایی بینی یک ماه یا بیشتر طول می کشد و نتایج همیشه عالی نیستند، اما نتایج بدست آمده از تزریق فیلر بلافاصله قابل رویت است و امکان تغییر آن وجود دارد.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/yDcES

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/p8bESjR8

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

  • عکس دختری در حال تزریق فیلر

    روش اروپایی

    با در 31 دسامبر 2023 - 0 نظرات

    تزریق فیلر به روش اروپایی (اصفهان) فیلرها و پرکننده‌های پوستی یکی از روش‌های متداول در زمینه جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر و جوانسازی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. – ترکیبات اصلی: فیلرها از موادی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، و رادیس می‌توانند تشکیل شده باشند. – عملکرد: این مواد به عنوان پرکننده‌های طبیعی عمل […]

  • کشیده شدن چشم با بلفاروپلاستی

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت

    با در 5 فوریه 2024 - 0 نظرات

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک، یک نوع جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پلک‌ها و چشمان انجام می‌شود. این عمل جراحی شامل از بین بردن پوست اضافی، پف پلک‌ها و افتادگی پلک‌ها می‌شود. این جراحی به افرادی که با مشکلاتی نظیر پوست اضافی پلک‌ها، چین و چروک […]

  • عکس نمادین موز برای افزایش سایز آلت تناسلی

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی

    با در 21 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی اندازه طبیعی آلت تناسلی متغیر بوده و بین افراد مختلف تفاوت دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر مردان، اندازه طبیعی آلت تناسلی خود را به عنوان معقول و قابل قبول می‌دانند. مطالعات به دست آمده از متوسط اندازه آلت تناسلی به عنوان راهنمایی برای ارائه اطلاعات به افراد استفاده […]

  • پاک کردن تاتو بازو

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی

    با در 11 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی اگر احساس پشیمانی از تاتو دارید، این احساس متداول است و بسیاری از افراد در یک دوره‌ای از زندگی خود این احساس را تجربه می‌کنند. امکان دارد دلایل مختلفی برای این پشیمانی وجود داشته باشد، از جمله تغییر سلیقه، تغییر در شرایط زندگی، یا حتی عدم رضایت از کیفیت […]

  • مشخص کردن الگو برای سانترال لب

    سانترال لب مکزیکی چیست؟

    با در 31 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    سانترال لب مکزیکی چیست؟ لیفت سانترال لب به عنوان یک روش جوانسازی و زیبایی صورت با استفاده از تکنیک‌های مختلف انجام می‌شود، اما باید توجه داشت که هر جراحی زیبایی، به دقت نیاز دارد. همچنین، نکات زیر می‌توانند به افراد کمک کنند تا تصمیم به انجام لیفت سانترال لب با اطمینان بیشتری بگیرند: انتخاب جراح […]

استخدام بانک ملی استخدام مدیریت یک مجموعه (کاوه) انواع جراحی زیبایی واژن بانک ملی بلفاروپلاستی بهترین جراح لیفت صورت بهترین زمان بریا عمل زیبایی واژن تزریق چربی تزریق چربی به صورت لاغر تزریق چربی فریز شده به صورت تزریق ژل جراحی بینی جراحی پلک جراحی پلک چشم در اصفهان جوانسازی پوست زیبا شدن صورت در یک هفته زیبایی بینی عوارض بلفاروپلاستی عوارض لیفت صورت عوارض هایفو عوارض هایفوتراپی فواید لیفت صورت فیلم گونه گذاری قیمت تزریق چربی به صورت قیمت لیفت بینی دائمی قیمت لیفت بینی گوشتی قیمت لیفت صورت قیمت گونه گذاری لیفت صورت لیفت صورت با جراحی لیفت صورت با نخ لیفت صورت بدون جراحی لیفت صورت فواید ماندگاری تزریق چربی به صورت مراقبت و تقویت مو مزایای بلفاروپلاستی هایفوتراپی چیست هزینه تزریق فیلر هزینه تزریق چربی هزینه عمل بلفاروپلاستی هزینه عمل بینی هزینه کاشت ابرو پرسش و پاسخ در مورد کاشت ابرو کاشت ابرو بعد از یکسال گونه گذاری طبیعی