قویترین و بهترین سایت نیازمندیهای رایگان کشوری
بروزرسانی: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
تعداد نظرات: 0
ارسال کننده: ثمین عمرانی
کاشت ابرو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو:

دلایل مختلفی مانند افزایش سن، بیماری، برداشتن بیش از اندازه ابروها در جوانی و سایر مشکلات پزشکی می تواند سبب ریزش در ابروها شود به همین دلیل خیلی از افراد کاشت ابرو را به عنوان راهکاری مطمئن در نظر می گیرند.

 شاید تصورش را نکنید اما ابروها تاثیر بسیار زیادی در چهره دارند و قطعا به این فکر کنید که بدون ابرو چه چهره‌ای دارید.

اگر کاشت ابرو انجام داده یا قصد انجام این روش را دارید بهتر است از مراقبت های بعد از کاشت ابرو نیز مطلع شوید که با کسب اطلاعات کافی در این زمینه می توانید اقدام های لازم را انجام دهید، اما در ادامه این مطلب برای کمک به شما در درست انجام دادن مراقبت ها، توصیه های بعد از کاشت ابرو و نحوه آن اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کاشت ابرو چیست؟

یکی از روش های مناسب که نتایج دائمی با خود به دنبال دارد و همچنین دوره نقاهت آن کوتاه است کاشت ابروی طبیعی است.

به کمک کاشت ابرو می توانید به هر اندازه که دوست دارید تراکم و حجم ابروهای خود را افزایش دهید.

 برای انجام کاشت ابرو و در ترمیم ابرو ها به ۲۵۰ الی ۴۰۰ تار مو نیاز دارید که از بانک مو برداشته می‌شود که این بانک مو می‌تواند پشت سر یا پشت گوش باشد.

بعد از برداشتن گرافت‌ها، موها در ناحیه ابرو قرار خواهند گرفت.

انجام این فرآیند می تواند بین ۲ الی ۳ ساعت زمان ببرد در کاشت ابرو از بی حسی های موضعی که کمک گرفته خواهد شد که میزان درد و ناراحتی در حین انجام این جراحی را کاهش می‌دهد، اما بعد از جراحی و از بین رفتن تاثیرات بی حسی این امکان وجود دارد که قرمزی، تورم، درد و پوست پوست شدن برای فرد متقاضی در ناحیه جراحی ایجاد شود به طور کلی برای رسیدن به نتیجه نهایی باید بین شش ماه تا یک سال منتظر بمانید.

در این دوره شما شاهد ریزش مو و رشد مجدد آن ها خواهید بود.

هر آنچه باید از مراقبت های بعد از کاشت ابرو بدانید:

همانطور که می‌دانید کاشت ابرو با برداشتن فولیکول ها از بانک مو و پیوند آن ها در ابروها انجام می گیرد برای انجام این کار تقریباً به ۱۰۰ تار مو نیاز است که البته با توجه به شرایط هر فرد این تعداد می‌تواند متغیر نیز باشد و بعد از برداشت فولیکول ها از بانک مو پزشک با دقت عمل کاشت در ابروها را انجام خواهد داد و تار موها در محل از قبل مشخص شده قرار گرفته می‌شود.

 به طور کلی انجام این فرآیند می تواند بین دو الی سه ساعت زمان ببرد تصمیم‌گیری در خصوص کاشت ابروی معمولی امری مهم برای افراد به شمار می‌رود، زیرا نتیجه منحصر به فردی را می تواند به دنبال داشته باشد به همین دلیل خیلی از افراد متقاضی در رابطه با پزشک یا جراح کلینیک مورد نظر و روش‌های کاشت ابرو و دیگر موارد تحقیقات زیادی را انجام می دهند.

اگرچه در رابطه با کاشت ابرو افراد بسیار کنجکاو هستند و برای کسب اطلاعات تلاش بسیار زیادی می‌کنند اما متاسفانه خیلی از آنها نکات مربوط به مراقبت های بعد از کاشت ابرو را رعایت نمی‌کنند پس از کاشت ابرو برای رسیدن به بهترین نتیجه و جلوگیری از هرگونه عوارض یا مشکلات احتمالی باید به نکات و مراقبت های بعد از کاشت ابرو آشنا شوید.

 در واقع همان طور که می دانید هر یک از عمل های جراحی روی بدن نیاز به دوره بهبودی و نقاهت دارد، ما در ادامه با بررسی هر یک از نکات مربوط به شما در گذراندن دوره نقاهت ساده تر کمک خواهیم کرد:

. جلوگیری از رسیدن رطوبت به ابروها

یکی از اصلی ترین توصیه هایی که متخصصان بعد از کاشت ابرو توصیه دارند این است که در روزهای اول از رسیدن رطوبت به ابروهای کاشته شده باید جلوگیری کنید.

این کار بهتر است تا پنج روز ادامه داشته باشد زیرا در پنج روز رطوبت می تواند سبب ایجاد مشکلات زیادی شود که روی سلامت ابروهای تازه کاشته شده تاثیر گذار است در نتیجه رعایت کردن این موارد می‌تواند کمک کند تا کاشت ابرو نتیجه بهتری را رقم بزند.

. وارد کردن فشار به ابروها

در روزهای اول بعد از کاشت باید از وارد شدن هرگونه فشار به ناحیه ابرو جلوگیری کنید.

در این مدت باید با دقت زیادی ابروها را شستشو دهید، از روز ششم می توانید اقدام به شستن موها کنید.

این کار باید با ظرافت خاصی انجام گیرد، در غیر این صورت ممکن است که ابروهای کاشته شده شما سست شود.

این موضوع می‌تواند در رسیدن به نتیجه مورد نظر اختلال ایجاد کند،  بنابراین هنگام شستن موی ابرو باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

. عدم استفاده از کمپرس یخ

بعضی از افراد ممکن است برای برطرف کردن تورم و التهاب بعد از کاشت ابرو از کمپرس یخ استفاده کنند.

این کار سبب ایجاد مشکلات می‌شود تا جایی که می توانید سعی کنید از یخ برای رفع مشکل تورم و التهاب استفاده نکنید.

در صورت نیاز می توانید کمپرس یخ را روی چشمان خود قرار دهید و از قرار دادن آن به طور مستقیم در ابروها خودداری کنید چون این موضوع باعث می شود تا در آینده مشکل خاصی برای ابروهای شما ایجاد نشود.

. کشیدن بخیه ها

در اغلب روش های جدید از بخیه های جذبی کمک گرفته می‌شود.

در صورت استفاده از بخیه های جذبی نیازی برای کشیدن آنها نخواهید داشت در بعضی از روش ها ممکن است که از بخیه های غیر جذبی کمک گرفته شود در این صورت باید بعد از گذشت حدود ۱۰ الی ۱۲ روز اقدام برای کشیدن بخیه‌ها نمایید.

این موضوع سبب می‌شود تا هیچ گونه مشکل و عفونتی در محل بخیه ها ایجاد نشود.

در صورتی که بخیه‌ها غیرقابل جذب هستند کشیدن آنها باید در زمان مقرر و توسط پزشک انجام شود.

. استفاده از رنگ و مواد شیمیایی

یکی از سوالات زیادی که افراد متقاضی بعد از کاشت ابرو از پزشکان می‌پرسند امکان استفاده کردن از رنگ یا هر نوع مواد شیمیایی در ابرو های تازه کاشته شده است، بنابراین متقاضیان حداکثر به مدت سه هفته از هیچگونه رنگ و مواد شیمیایی نباید در ابرو های تازه کاشته شده و حتی موهای کاشته شده استفاده کنند.

سه هفته بعد از کاشت ابرو می توانید از رنگ یا هر نوع مواد شیمیایی دیگر استفاده کنید، البته هرچه کمتر از آنها استفاده کنید بهتر است.

. از تماس دست‌ها با ابروهای خود اجتناب کنید

یکی دیگر از مراقبت های بعد از کاشت ابرو پرهیز کردن از دست زدن به ابروها است.

شاید در ابتدا برای شما جالب باشد که بدانید فولیکول های تازه کاشته شده چگونه هستند و بخواهید آنها را لمس کنید، اما این کار بسیار ضرر دارد زیرا با این کار ابتدا می‌توانید احتمال ایجاد عفونت را افزایش دهید و دردسرهای زیادی را به دنبال خواهد داشت.

بهتر است بدانید که مراقبت های بعد از کاشت ابرو به اندازه انجام کاشت ابرو ضروری و مهم می باشد و باید آنها را به خوبی رعایت کنید.

در کاشت ابرو روی مناطق گیرنده یعنی ابروها باز خواهد ماند و فقط مناطق اهداکننده بانک مو به مدت دو روز پانسمان خواهند شد؛ کبودی و تورم بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت در طول این مدت باید از آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

 کاشت ابرو

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- کاشت ابرو

. شست و شوی ابرو ها را به طور اصولی انجام دهید

در روز اول بعد از کاشت قادر هستید هر دو ساعت یکبار از اسپری فولیکول سالین یا هر ماده دیگری که پزشک برای شما تجویز کرده استفاده کنید.

بهتر است بدانید که تمیز نگه داشتن محل جراحی می تواند به روند بهبودی کمک بسیار زیادی کند، اما باید این کار طبق نظر پزشک متخصص انجام شود.

 در سه روز اول مراقبت های بعد از کاشت ابرو صورت خود را باید با مواد شوینده و پد آرایشی بشویید و سپس طبق نظر پزشک خود می توانید از شامپوی بچه یا شوینده های مناسب برای شستشوی استفاده کنید.

توجه کنید که در تمام طول این مدت از لمس و مالش دادن ابروها باید خودداری کنید.

برای شستشوی ابرو بعد از کاشت نباید آب خیلی سرد یا خیلی گرم استفاده کنید.

در واقع باید درجه حرارت آب ملایم باشد همچنین نباید ابروها را با آب فشار قوی به طور مستقیم بشویید.

برای خشک کردن صورت نیز باید از حوله های بسیار نرم و لطیف استفاده کنید و هرگز آن را روی صورت مالش ندهید.

. از کندن زخم ها خودداری کنید

زخم‌های به وجود آمده را هرگز دستکاری نکنید.

بعد از کاشت ابرو امکان دارد که دچار خارش، قرمزی، پوست پوست شدن در محله کاشت و آکنه شدید روبه رو شوید.

تمام این موارد موقت هستند اما بعد از اولین شستشو قرمزی و التهاب می‌تواند به مقدار بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

در این دوران به دلیل ریزش فولیکول‌های جدید ممکن است زخم هایی در ابروها به وجود آید که نباید هرگز آنها را لمس کنید، زیرا این کار باعث می‌شود که فولیکول ها از ریشه جدا شود.

. از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید

یکی دیگر از نکات مهم در مورد مراقبت های بعد از کاشت ابرو اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید است که در ماه اول باید آن را رعایت کنید.

در ماه اول ابروها در حالت التهابی هستند و نسبت به تغییرات محیط می توانند از خود واکنش نشان دهند.

در این دوران برای بیرون رفتن از منزل حتماً از کلاه های لبه دار استفاده کنید، این کلاه‌ها ابروهای شما را در مقابل نور مستقیم خورشید محافظت می کنند، همچنین باید از کرم‌های ضد آفتاب نیز استفاده کنید.

. از تعریق و ورزش‌های سنگین دوری کنید

اگر که قصد دارید مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را به طور دقیق و کامل رعایت کنید، باید مانع از ایجاد تعرق در صورت شوید.

در فصل‌های گرم سال مانند تابستان عرق کردن بدن از دلایل طبیعی می‌باشد، اما این اتفاق برای ابروها می تواند ناخوشایند باشد.

در این دوران بهتر است از باد زدن برای خنک کردن خود کمک بگیرید و با کمک دستمال عرق صورت را خشک کنید.

همچنین در دوران بهبودی بعد از کاشت ابرو انجام فعالیت های سنگین ورزشی و هر فعالیت دیگری که سبب تعرق می شود باید به مدت یک ماه خودداری کنید.

همچنین در این زمان از رفتن به سونا، استخر، جکوزی و پیاده‌روی پرهیز کنید.

. از مصرف نوشیدنی های الکلی دوری کنید

توصیه می‌شود که در ماه های اول بعد از کاشت ابرو از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید، زیرا الکل می‌تواند خون را رقیق کند و باعث خونریزی در ناحیه تحت درمان شود.

اگر پزشک برای شما مسکنی در نظر گرفت فقط باید آن را استفاده کنید.

. سیگار کشیدن را کنار بگذارید

اگر که به فکر سلامت خود هستید و نمی خواهید که وقت و هزینه ای که برای کاشت ابرو صرف کرده اید هدر برود باید از مصرف دخانیات خودداری کنید.

با این حساب یکی دیگر از نکات مهم مراقبت های بعد از کاشت ابرو عدم مصرف دخانیات مانند سیگار و قلیان است توصیه ما به شما این است که برای اطمینان از پیوند ابروهای کاشته شده و موفقیت این درمان به مدت حداقل دو هفته تا یک ماه بعد از کاشت از استعمال دخانیات خودداری کنید.

. داروهای تجویزی را به موقع مصرف کنید.

اگر که دچار اختلالات کلیوی و کبدی نیستید می توانید زمان احساس درد از داروهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

ممکن است که استفاده کردن از پمادی که پزشک برای شما تجویز کرده و مالش آن روی ناحیه اهداکننده به مدت یک هفته توصیه شود.

. هنگام خواب از دو بالشت استفاده کنید

اکثر فولیکول‌های مو از بانک موی پشت گوش یا پشت سر برداشته خواهد شد.

برای اینکه به ناحیه اهدا کننده آسیبی وارد نشود، زمان خوابیدن از دو بالشت زیر گردن خود کمک بگیرید.

همچنین بهتر است برای جلوگیری از کثیف شدن بالش پارچه روی آن پهن کنید.

زمان خوابیدن روی صورت نباید بخوابید و سر خود را به سمت بالا نگه دارید، زیرا تماس ابروها با بالش می تواند مشکلاتی را ایجاد کند و حتی می‌تواند سبب آسیب رسیدن به فولیکول های تازه کاشته شده شود.

. برای حالت دادن به ابرو از ژل ابرو استفاده کنید

از آنجایی که فولیکول ها به جای تازه خود عادت نکرده اند تا زمانی مه خود را با آن وقف بدهند زمان می‌برد.

در طول این دوران شما می‌توانید از ژل ابرو برای صاف کردن و حالت دادن به ابروهای خود استفاده کنید.

توجه کنید که استفاده از ژل حالت دهنده را باید بعد از گذشت سه ماه آغاز کنید.

به شما پیشنهاد می‌دهیم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تماس بگیرید و برای معرفی محصولات باکیفیت از متخصصین مجموعه کمک بخواهید.

. وقت مشاوره و چکاپ از پزشک خود بگیرید

همانطور که می‌دانید کاشت ابرو یک روش ایمن است، اما همچنان می‌تواند یک عمل جراحی به شمار آید، بنابراین نیاز به دریافت مشاوره بعد از انجام جراحی خواهید داشت بعد از کاشت ابرو با جراح خود در مورد جلسه مشخص شده صحبت داشته باشید.

در این جلسه پزشک نواحی پیوند و میزان خونریزی را مورد بررسی قرار خواهد داد همچنین در صورت نیاز پانسمان شما را تعویض می کند لازم است بدانید در این جلسه تمام ضروریت های لازم برای مراقبت های بعد از کاشت ابرو به شما توضیح داده خواهد شد.

یکی دیگر از مراقبت های بعد از کاشت ابرو عمل کردن به توصیه های پزشک می‌باشد، زیرا شرایط عمومی هر بیمار با دیگری متفاوت است به همین دلیل پزشک توصیه های شخصی بعد از انجام جراحی را به شما گوشزد خواهد کرد.

. آرایش صورت را به تعویق بیندازید

افراد زیادی عادت دارند که روزانه آرایش صورت انجام دهند همچنین بعضی از افراد ترجیح می‌دهند با آرایش کردن صورت خود را زیبا تر و شادتر نشان دهند.

یا اینکه روی محل کبودی یا تورم را با کمک آرایش بپوشانند اگر از جمله افرادی هستید که باید دائماً از لوازم آرایشی استفاده کنید بهتر است در سه روز اول مراقبت های بعد از کاشت ابرو از انجام این کار خودداری کنید.

بعد از گذشت سه روز می‌توانید آرایش انجام دهید اما دقت داشته باشید که برای پاک کردن آرایش نباید به ابروهای خود هیچگونه فشاری وارد کنید.

خیلی از افراد عادت به رنگ کردن ابرو با مداد را دارند، پیشنهاد ما به شما این است که در سه هفته اول بعد از کاشت مو از مصرف هرگونه مواد شیمیایی مانند رنگ ابرو خودداری کنید.

بعد از گذشت این دوران می توانید در خصوص رنگ کردن ابروهای خود با پزشک خود مشورت کنید.

. از اصلاح ابرو ها با موچین پرهیز کنید

ابتدا اگرچه قادر به برداشتن ابروها با کمک موچین هستید، اما این کار را نباید انجام دهید.

با توجه به آن که فولیکول ها از موی سر جدا شده و رشد سریع تری نسبت به موهای ابرو دارد اگر در پنج الی شش روز ابروها را با کمک موچین تمیز کنید بدون شک ریشه آنها از بین خواهد رفت.

با این حساب دیگر هیچ گونه مویی در آن مکان رشد نخواهد کرد و شما ابروهای تازه کاشته شده خود را از دست خواهید داد.

پیشنهاد ما به شما این است که برای رعایت مراقبت های بعد از کاشت ابرو تا هنگام بهبودی کامل و عادی شدن شرایط به جای برداشتن ابروها با کمک موچین از یک قیچی برای کوتاه کردن آنها استفاده کنید بدین ترتیب احتمال رویش مجدد ابروها وجود خواهد داشت اغلب یک یا دوبار در ماه نیاز به اصلاح ابرو ها خواهید داشت.

بعد از مدتی موها به مکان جدید خود عادت خواهند کرد و مانند موهای ابرو ها رشد می‌کنند.

دوره بهبودی بعد از کاشت ابرو چگونه است؟

دوره بهبودی بعد از کاشت ابرو بسیار سریع‌تر از کاشت مو و دیگر جراحی های مشابه می باشد، زیرا مساحت کمتری از پوست در این جراحی درگیر شده است.

بعد از کاشت در چند روز اول در ناحیه تحت درمان ممکن است که خارشی ایجاد شود که با کمک پماد و داروهای تجویز شده توسط متخصص می توانید آن را کنترل کنید.

در این دوران تورم و کبودی در اطراف چشم و ابرو کاملاً طبیعی می‌باشد و امکان دارد بی حسی در این ناحیه نیز تا چند روز زمان ببرد.

برای پشت سر گذاشتن سریع‌تر دوره ریکاوری و انجام تمام مراحل مراقبت های بعد از کاشت ابرو به مدت سه هفته بعد از انجام جراحی باید از تمرینات بدنی خودداری کنید.

همچنین در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، التهاب، تورم و چرک در محل کاشت ابرو باید با پزشک مربوطه تماس بگیرید.

در روز اول پوسته هایی از پیوند در آن منطقه وجود دارد که شروع به ریزش می کنند، در این دوران کمی می تواند ابروهای شما قرمز و ملتهب شود همچنین این پوسته ها دو تا سه هفته می تواند ادامه داشته باشد که این کاملا طبیعی می‌باشد و نگرانی در خصوص آن وجود ندارد.

 رشد مجدد ابروها بعد از گذشت چهار ماه آغاز خواهد شد و سپس چهار تا شش ماه بعد از کاشت ابرو رشد آنها افزایش پیدا می‌کند و شما به تراکم موردنظر می‌رسید.

توجه کنید که پیشرفت و نتیجه به زمان و صبوری شما نیاز خواهد داشت در واقع بهترین نتیجه بعد از گذشت یک سال از کاشت ابرو حاصل می شود.

در این دوران شما قادر هستید با پزشک خود یا کلینیک در ارتباط باشید.

با انتخاب کلینیکی مناسب به بهترین نحو از ابروهای خود مراقبت کنید.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد بعد از کاشت ابرو بروشوری را در اختیار شما قرار خواهد داد که در آن به طور کامل از مراقبت های بعد از کاشت ابرو صحبت شده است.

در این بسته اطلاعات کامل در خصوص نحوه مراقبت از ابرو ها در اختیار شما قرار می گیرد و متخصصان کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد با معرفی شامپوهای مناسب بعد از کاشت مو به سرعت بخشیدن به روند بهبودی شما کمک خواهند کرد.

جالب است بدانید که حتی برای شستشوی ابروهای خود در روز سوم قادر هستید از متخصصین این مجموعه یاری بخواهید همچنین با برقراری تماس با شماره هایی که در این سایت وجود دارد می‌توانید نگرانی های خود را با کارشناسان و مشاوران در میان بگذارید و از آنها کمک بخواهید.

چرا ابروها می ریزند؟

پیدا کردن دلیل ریزش در ابروها می تواند یکی از اصلی ترین مراحل برای انتخاب روش مناسب کاشت ابرو باشد.

قبل از کاشت مو باید دلیل ریزش درمان شود.

توجه کنید که موهایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می شوند موهای کاملا طبیعی می باشند و مانند موهای طبیعی در بدن فرایند رشد آنها آغاز می‌شود، بنابراین هر دلیلی که سبب ریزش در ابروها شود می تواند روی موهای تازه کاشته شده نیز تاثیرگذار باشد ممکن است بعضی از این دلایل ارثی و قابل درمان نباشند اما شاید بتوان با کمک بعضی روش ها آن را کنترل کرد.

 از دست دادن و کم پشتی در ابروها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله بیماری‌های، تیروئید افزایش سن، بیماری‌های عمومی آلوپسی آره آتا، سوختگی، عفونت کردن بیش از اندازه ابروها در جوانی، اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی، استفاده کردن از تاتو و هاشور ابرو و افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی مستعد از دست دادن ابروها و کم پشت شدن آنها هستند؛ به هر حال دلیل کم پشتی در ابرو‌ها اگر هر کدام از موارد بیان شده باشد بهترین راه برای داشتن ابروهای زیبا و ضخیم کاشت ابرو می باشد.

 روش‌هایی مانند تاتو، هاشور، استفاده کردن از مداد ابرو و دیگر روش‌های مشابه تا حد زیادی می‌تواند ابروهای شما را ظاهر خوبی ببخشند ولی در ایجاد ابروهای طبیعی و ضخیم ناتوانند در تمام روش های زیبایی طبیعی بودن نتایج برای تمام افراد متقاضی اهمیت زیادی دارد موضوعی که در کاشت ابرو به خوبی می توانید به آن دست پیدا کنید و با این روش ابروهایی زیبا و ضخیم داشته باشید.

بهترین کاندیدای کاشت ابرو

معمولا افرادی که به طور مادرزادی که دارای ابروهای نازک و کم پشت هستند یا به دلایلی مختلفی ابروهای آن ها شروع به ریزش کرده می‌توانند بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو باشند، همچنین خیلی از افراد ممکن است که ابروهای آنها بی حالت باشند و یا از فرم ابرو های خود ناراضی باشند که با کاشت ابرو می توانند زیبایی را به چهره خود بازگردانند.

 کاشت ابرو برای افرادی که به دلایل ارثی یا بعضی بیماری های مربوط به ریزش مو دچار ریزش در ابروها شده‌اند گزینه مناسب برای کاشت ابرو نیستند.

در مورد بیماری باید اول بیماری کنترل شود یا به طور کامل از بین برود سپس به کاشت ابرو پرداخته شود.

علاوه بر این افرادی که به دلایلی مانند سوختگی و شکستگی قسمتی یا تمام ابروی خود را از دست داده اند می توانند با کاشت ابروی طبیعی ابروهایی مثل گذشته داشته باشند.

 اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب کاشت ابرو طبیعی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای به کاشت ابروی طبیعی بپردازید و مراقبت های بعد از کاشت ابرو را نیز به خوبی رعایت کنید تا بتوانید به نتیجه خوبی از این روش درمانی دست پیدا کنید.

مراحل کاشت ابرو

. طراحی ابرو:

معمولا در این مرحله از فرد متقاضی درخواست می‌شود تا شکل ابروی مورد نظر خود را ترسیم کنند، سپس جراح با بررسی طرح مورد نظر فرد متقاضی و اندازه گیری های مختلف طرح را زیباسازی خواهد کرد و تلاش می‌کند تا تقارن در بین ابروها رعایت شود.

. استخراج گرافت ها:

 برای کاشت ابرو معمولاً ناحیه پشت سر، پشت گوش و پایین گردن می تواند به عنوان بانک مو استفاده شود موهای ناحیه پشت سر ضخامت بیشتری دارند، بلند تر هستند و معمولاً چند تایی می باشند ولی موهای پشت گوش یا پایین گردن ظریف‌تر و کوتاه تر هستند و واحدهای فولیکولی تک تارمویی بیشتری دارند.

به طور کلی برای آقایان که ابروهای ضخیم دارند ناحیه پشت گوش و پشت گردن می تواند به عنوان بانک مو استفاده شود و برای خانم هایی که ابروهای ظریف تری دارند بیشتر از ناحیه پشت گوش و پایین گردن استفاده می شود.

. کاشت گرافت ها:

بعد از استخراج گرافت ها کادر درمانی آنها را در زیر میکروسکوپ آماده سازی خواهند کرد و مسئول کار را به جراح ارائه می‌دهند.

متخصص قبل از اینکه شروع به کاشت ابرو کند محل مورد نظر را بی‌حس می‌کند، سپس با با استفاده از تیغ‌های بسیار ریزی سوراخ‌هایی را در طرح از پیش مشخص شده در ابروها ایجاد خواهد کرد و گرافت‌ها را درون آنها قرار می‌دهد در این مرحله حتماً باید جهت رشد ابروها و زاویه مناسب آنها در نظر گرفته شود.

اگر پزشک جراح از تجربه و مهارت کافی در کاشت گرافت ها برخوردار نباشد نتیجه کاشت ابرو ها غیر طبیعی و نامطلوب خواهند شد.

 کاشت ابرو

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو

از شایع ترین عوارض کاشت ابرو میتوان به قرمزی، تورم، خارش، التهاب و کبودی اشاره کرد این عارضه‌ها کاملاً طبیعی می باشند و بعد از گذشت چند روز به طور کامل برطرف خواهند شد نکته مهم اینجاست که شما نباید ابروهای خود را دستکاری کنید یا به طور خودسرانه از داروهای مختلف استفاده کنید زیرا می تواند به موهای تازه کاشته شده آسیب وارد کند شما باید با دقت به مراقبت های بعد از کاشت ابرو که توسط پزشک به شما گوشزد می شود.

توجه کنید و آن را به موقع اجرا کنید تا بتوانید از هرگونه عوارض بعد از کاشت در امان باشید و بهترین نتیجه را رقم بزنید البته نکته مهم اینجاست که اگر کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر توسط پزشک ماهر و متخصص انجام داده باشید عارضه بیشتر از این برای شما ایجاد نخواهد شد.

کاشت ابرو در مرکز نامعتبر می تواند سبب ایجاد عدم تقارن در ابروها، رشد نامناسب آنها، تفاوت بین رنگ موهای کاشته شده با موهای طبیعی، عدم رشد گرافت ها و نرسیدن به نتیجه دلخواه را در پی داشته باشد.

در چنین مواردی ممکن است جای برداشت و کاشت گرافت ها دچار عفونت شود یا زخم ایجاد شود که برای برطرف کردن این مشکل نیاز به زمان زیادی داشته باشید در صورتی که در مرکز معتبر این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد و نتایج کاشت کاملاً طبیعی خواهد بود.

هزینه کاشت ابرو

با توجه به مواردی که بیان کردیم حتما متوجه شدید که کاشت ابرو یک عمل کاملاً تخصصی است و باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه انجام شود، چرا که یک اشتباه کوچک در هنگام برداشتن و کاشت فولیکول ها می تواند فرم ابروها را برهم بزند و شما را به نتیجه مورد نظر برساند، بنابراین می‌توان گفت که هزینه کاشت ابرو تا حد زیادی به دستمزد پزشک مورد نظر شما بستگی دارد.

علاوه بر این نوع روش انتخابی نیز از عوامل دیگر تاثیرگذار روی هزینه کاشت می باشد به این هزینه ها باید هزینه‌های مراقبت های قبل و بعد از کاشت ابرو را نیز اضافه کنید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان تماس حاصل کنید.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/tpTyg

نماشا:https://www.namasha.com/v/fnXFmbJd

  • عکس دختری در حال تزریق فیلر

    روش اروپایی

    با در 31 دسامبر 2023 - 0 نظرات

    تزریق فیلر به روش اروپایی (اصفهان) فیلرها و پرکننده‌های پوستی یکی از روش‌های متداول در زمینه جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر و جوانسازی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. – ترکیبات اصلی: فیلرها از موادی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، و رادیس می‌توانند تشکیل شده باشند. – عملکرد: این مواد به عنوان پرکننده‌های طبیعی عمل […]

  • کشیده شدن چشم با بلفاروپلاستی

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت

    با در 5 فوریه 2024 - 0 نظرات

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک، یک نوع جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پلک‌ها و چشمان انجام می‌شود. این عمل جراحی شامل از بین بردن پوست اضافی، پف پلک‌ها و افتادگی پلک‌ها می‌شود. این جراحی به افرادی که با مشکلاتی نظیر پوست اضافی پلک‌ها، چین و چروک […]

  • عکس نمادین موز برای افزایش سایز آلت تناسلی

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی

    با در 21 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی اندازه طبیعی آلت تناسلی متغیر بوده و بین افراد مختلف تفاوت دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر مردان، اندازه طبیعی آلت تناسلی خود را به عنوان معقول و قابل قبول می‌دانند. مطالعات به دست آمده از متوسط اندازه آلت تناسلی به عنوان راهنمایی برای ارائه اطلاعات به افراد استفاده […]

  • پاک کردن تاتو بازو

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی

    با در 11 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی اگر احساس پشیمانی از تاتو دارید، این احساس متداول است و بسیاری از افراد در یک دوره‌ای از زندگی خود این احساس را تجربه می‌کنند. امکان دارد دلایل مختلفی برای این پشیمانی وجود داشته باشد، از جمله تغییر سلیقه، تغییر در شرایط زندگی، یا حتی عدم رضایت از کیفیت […]

  • مشخص کردن الگو برای سانترال لب

    سانترال لب مکزیکی چیست؟

    با در 31 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    سانترال لب مکزیکی چیست؟ لیفت سانترال لب به عنوان یک روش جوانسازی و زیبایی صورت با استفاده از تکنیک‌های مختلف انجام می‌شود، اما باید توجه داشت که هر جراحی زیبایی، به دقت نیاز دارد. همچنین، نکات زیر می‌توانند به افراد کمک کنند تا تصمیم به انجام لیفت سانترال لب با اطمینان بیشتری بگیرند: انتخاب جراح […]

استخدام بانک ملی استخدام مدیریت یک مجموعه (کاوه) انواع جراحی زیبایی واژن بانک ملی بلفاروپلاستی بهترین جراح لیفت صورت بهترین زمان بریا عمل زیبایی واژن تزریق چربی تزریق چربی به صورت لاغر تزریق چربی فریز شده به صورت تزریق ژل جراحی بینی جراحی پلک جراحی پلک چشم در اصفهان جوانسازی پوست زیبا شدن صورت در یک هفته زیبایی بینی عوارض بلفاروپلاستی عوارض لیفت صورت عوارض هایفو عوارض هایفوتراپی فواید لیفت صورت فیلم گونه گذاری قیمت تزریق چربی به صورت قیمت لیفت بینی دائمی قیمت لیفت بینی گوشتی قیمت لیفت صورت قیمت گونه گذاری لیفت صورت لیفت صورت با جراحی لیفت صورت با نخ لیفت صورت بدون جراحی لیفت صورت فواید ماندگاری تزریق چربی به صورت مراقبت و تقویت مو مزایای بلفاروپلاستی هایفوتراپی چیست هزینه تزریق فیلر هزینه تزریق چربی هزینه عمل بلفاروپلاستی هزینه عمل بینی هزینه کاشت ابرو پرسش و پاسخ در مورد کاشت ابرو کاشت ابرو بعد از یکسال گونه گذاری طبیعی