قویترین و بهترین سایت نیازمندیهای رایگان کشوری
بروزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: 0
ارسال کننده: خانم دکتر طاهریون
تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی چیست؟

یکی از محبوب ترین کارها ، امروزه انجام عمل های جراحی پلاستیک صورت می باشد.

با توجه به اینکه انجام جراحی های زیبایی  طرفداران زیادی دارد با این حال واکنش های منفی نیز همراه با  انجام این عملهای زیبایی وجود دارد.
اکثر  افراد متقاضی جهت بزرگ کردن و حجیم کردن لب ها به دنبال روش هایی هستند که باعث ایجاد نتایج طبیعی تر در فرم لب‌هایشان گردد.  اینجاست که تزریق ژل لب مدل روسی مورد استقبال قرار میگیرد .
با انجام این درمان می توان باعث ایجاد نتایج فوق العاده پس از تزریق شد.

انجام تزریق ژل لب روسی از سوپرمدل هایی است که از مدل های روسی الهام گرفته است و به طور طبیعی با انجام این تزریق می توان باعث حجیم تر شدن لب‌ها شد.
استفاده از این تکنیک زیبایی جهت افزایش حجم در لب بالایی باعث می‌گردد تا انحنای لب بلندتر و برجستگی در لب ها ایجاد و فرورفتگی در بالای لب به شکل V بیشتر خود را نشان دهد.

انجام تزریق ژل لب  روسی به عنوان یکی از روش های پرطرفدار ظرافت بالایی جهت حجم دهی به لب را به همراه دارد که حتماً باید توسط یک متخصص با تجربه و ماهر صورت بپذیرد تا باعث ایجاد نتایج بهتر گردد.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

انجام تزریق ژل لب  روسی چگونه انجام می‌شود؟ و روند آن چگونه صورت می پذیرد؟

جهت انجام این نوع تزریق باید حتماً در کلینیک ها و مراکز معتبر اقدام به انجام تزریق نمایید .
ماندگاری که این تزریق به همراه دارد با توجه به انتخاب نوع تکنیک جهت تزریق متفاوت می باشد.  برای تزریق این مدل لب می توان از  انواع ژل و فیلر استفاده کرد.
متخصص با توجه به صورت بیمار و درخواست او ژل مورد نظر جهت حجم‌دهی را انتخاب و با انجام تزریق ژل یا فیلر ساختار مورد نظر در فرم لب را ایجاد می‌کند.

انجام تکنیک ژل لب روسی شامل تزریق عمودی می باشد که جهت انجام تزریق  معمولا از اسید هیالورونیک استفاده می گردد .
با تزریق  این ژل به لب باعث پر کردن و ایجاد فرم و تناسب در لب ها می شوید.

استفاده از این روش باعث می گردد تا لب ها رو به بالا فرم داده شود و یک پف کامل در حجم لب ایجاد شود.
انجام این تزریق معمولاً باعث می‌شود تا دید فرد بیشتر به سمت مرکز لب جلب گردد تا حجم لب.

انجام این تزریق معمولا بدون ایجاد هیچ گونه درد صورت می پذیرد. زیرا متخصص  جهت تزریق  تنها در ناحیه حساس تزریق را صورت می دهد و سایر محل های تزریق هیچ احساس درد یا ناراحتی را ندارند.

جهت انجام این تزریق معمولا پزشک از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌کند و هیچ‌گونه نیازی به انجام بیهوشی وجود ندارد.
پس از اتمام تزریق نتایج را می‌توان مشاهده کرد، ولی به دلیل ایجاد تورم و التهاب نتایج درمان کمی کاهش پیدا می‌کند.
نتایج و ماندگاری این روش موقتی می باشد و به صورت دائمی نیست و به مدت ۶ الی ۱۸ ماه می‌توان از ماندگاری تزریق ژل بهره مند شد.

مزایای تزریق ژل لب مدل روسی:

استفاده از تزریق ژل لب مدل روسی محبوبیت و طرفداران زیادی دارد.
انجام این روش می تواند باعث حجم دهندگی در لب  گردد و به کمک  ژل  و فیلر ، تزریق  را می توان انجام داد. و باعث ایجاد یک حالت طبیعی در فرم لب ها شد که به عنوان یکی از مهمترین مزیت‌های انجام تزریق ژل به شمار می‌رود.

انجام این درمان مزایای بیشماری به همراه دارد که بعضی از مزایای انجام این درمان عبارتند از:

حجم دهی و پر کردن لب :

برخی افراد به دلیل ژنتیکی  عرض لب‌های آن ها نازک و کوچک است  و در بعضی از افراد به دلیل افزایش سن حجم لب ها کاهش پیدا کرده است.
استفاده از این نوع تزریق می تواند به صورت عمودی به کوچکی و نازکی لب‌ها خاتمه دهد و باعث حجم دهی و پر کردن لب‌ها شود.

جوان سازی:

جهت جوانسازی و ایجاد زیبایی در فرم لب ها می توان از تزریق ژل استفاده کرد که برای انجام این نوع تزریق معمولاً متخصص از پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده می کند .
انجام این تزریق می تواند باعث بازگرداندن حجم در لب‌ها گردد .

انجام تزریق ژل هیالورونیک اسید جهت انجام این درمان باعث می‌شود تا آبرسانی در لب  بیشتر شود. به همین دلیل اغلب  افراد متقاضی برای حجم دهی و ایجاد جوانسازی از این ژل ها استفاده می کنند.

تقارن:

افراد زیادی به دلایل عدم تقارن در ظاهر لب ها احساس رضایت از فرم لب‌  خود را ندارند که جهت رفع آن می‌توانند از تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی استفاده کنند و باعث گردند تا لب بیرونی برجسته تر و تقارن در شکل لب ها ایجاد گردد.

صاف کردن چین و چروک های صورت:

وقتی فرد با افزایش سن روبرو می گردد.
معمولاً خطوط دور دهان که به دلیل افزایش سن ایجاد می‌شود  کم‌کم ظاهر می‌شود و باعث ایجاد یک ظاهر ناخوشایند اطراف دهان می‌گردد.  به همین دلیل می‌توان از تکنیک تزریق ژل استفاده و به چین و چروک های ظریف در اطراف دهان خاتمه داد.

نتیجه طبیعی:

افراد زیادی از انجام تزریق ژل هراس دارند. زیرا گمان می‌کنند که انجام این تزریق باعث می‌شود تا یک فرم نامطلوب برای لب ها ایجاد گردد و بزرگ کردن لب های آنها در نهایت مصنوعی به نظر برسد.  اما انجام تزریق ژل لب مدل روسی این مزیت را برای این افراد ایجاد کرده که علاوه بر طرح کلی لب، برجستگی های بیرون و مشکلات رفع گردد .
این تزریق نتایج بسیار طبیعی و شیک را به همراه دارد و باعث رضایت فرد متقاضی خواهد شد.

تزریق ژل لب روسی

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی آراد -تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

کاندیدای مورد نظر جهت انجام این تکنیک زیبایی برای افزایش سایز و حجم لب ها افرادی هستند که دوست دارند شکل لب آنها اصلاح گردد و در عین حال به دنبال روشی هستند تا نتایج آن طبیعی باشد. تا با انجام آن باعث گردند تا فرم زیبا و کاملاً طبیعی در لب ها ایجاد شود‌.

معمولا افرادی که دوست دارند از این نوع تزریق استفاده کنند باید معیارهای زیر را داشته باشند:

  • افرادی که از تزریق استفاده می نمایند باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشند و هیچ گونه مشکلات پوستی نداشته باشند.
  • انتظارات واقع بینانه نسبت به انجام تزریق ژل داشته باشند.
  • افرادی می‌توانند از این تزریق استفاده کنند که به دنبال روش‌هایی جهت ایجاد یک ظاهر طبیعی در لب ها هستند و می‌خواهند اندازه و شکل لب بالا و پایین را کمی تغییر دهند.
  • استفاده از این درمان می‌تواند به افرادی که فاصله بینی و لب آنها زیاد است کمک کند و این فاصله را کاهش دهد.
  • انجام این درمان برای افرادی که به دنبال  روشی جهت ایجاد تقارن بیشتر در نواحی لب هستند  موثر و مناسب می باشد.

جهت مشخص شدن اینکه آیا شما کاندیدای مورد نظر جهت انجام این تزریق به شمار می‌روید بهتر است که به کلینیک بین‌المللی پوست، مو و زیبایی آراد مراجعه نمایید و تحت نظر متخصص مورد معاینه قرار گرفته و سپس نوع مدل تزریق با توجه به فرم صورت را انتخاب کنید و با انجام تزریق باعث زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

عوارض و معایب تزریق ژل لب مدل روسی:

انجام تزریق ژل لب مدل روسی اگر تحت درمان یک متخصص با تجربه و حرفه ای صورت بپذیرد معمولاً عوارض بسیار کمی را به همراه دارد .و فرد متقاضی پس از اتمام این تزریق خطرات و عوارض زیادی را متحمل نخواهد شد.
ولی با این حال انجام هر یک از روش های زیبایی می تواند علاوه بر مزایا، عوارضی را نیز با خود به همراه داشته باشد.

انجام این تزریق نیز خطرات و عوارض جانبی به همراه دارد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پس از اتمام تزریق ممکن است که در نواحی تزریق دچار تورم و کبودی گردید.  این تورم و کبودی ها به مدت یک تا پنج روز بعد از انجام تزریق به طور کامل رفع می گردد و جای هیچ گونه نگرانی ندارد. فقط باید مراقبت ها و توصیه هایی که توسط پزشک داده می‌شود را به خوبی رعایت نمایید.
  • ممکن است در محل تزریق دچار خونریزی گردید که این خونریزی ها در مدت زمان کوتاه پس از ۵ دقیقه از تزریق رفع می گردد.
  • پس از اتمام تزریق پوست در بعضی از مراحل به دلیل تورم ممکن است که دچار خشکی گردد که در چنین شرایطی متخصص برای شما پماد های مخصوص را تجویز می نماید.
  • ایجاد تغییر رنگ و حساسیت در روز اول از دیگر عوارض انجام تزریق ژل به شمار می روند.
  • فعال شدن تبخال پس از تزریق ژل نیز از عوارض انجام این روش می باشد .اگر افرادی که سابقه تبخال دارند قبل از انجام تزریق ژل متخصص را در جریان نگذارند ممکن است با این موارد روبرو گردند. زیرا پزشک قبل از انجام این تزریق برای شما داروهایی را تجویز می نماید تا اگر سابقه تبخال دارید ،درمان گردد. پس حتماً با پزشک خود صحبت نمایید.
  • پس از اتمام تزریق ممکن است در چند روز اول در لب های شما تورم ، نامتقارنی و نامتناسب بودن لب ها ایجاد گردد که تمام این موارد به دلیل تزریق ژل ایجاد شده و کاملا موقتی می باشند و پس از کاهش تورم ها فرم لب ها به طور کامل قابل مشاهده می باشد و تقارن در لب ها ایجاد خواهد شد.
  • ایجاد عفونت بعد از تزریق به عنوان یکی دیگر از عوارض انجام تزریق می باشد که این عوارض معمولاً به دلیل استریل نبودن لوازم جهت تزریق ایجاد می‌شود. پس حتما قبل از انجام این تزریق درباره کلینیک و محل انجام تزریق اطلاعات کافی به دست آورید.
  • نکروز پوستی یا مرگ بافت ثانویه به دلیل آسیب های عروق از دیگر عوارض انجام  تزریق ژل به شمار می‌رود. این عوارض معمولاً به دلیل کم تجربگی متخصص ایجاد می گردد.و به عنوان عوارض نادر شناخته می شود.
  • عدم تقارن بصری و حرکت ژل از دیگر عوارض انجام تزریق ژل به شمار می‌رود که به دلیل ضعف در مهارت متخصص جهت انجام تزریق ایجاد می گردد.

هزینه های مربوط به انجام تزریق ژل لب روسی:

هزینه هایی که مختص انجام این تزریق می باشد با توجه به انتخاب نوع ژل ،مقدار تزریق شده جهت ایجاد حجم در لب ها ،انتخاب کلینیک و حق الزحمه متخصص متفاوت می‌باشد.  بنابراین جهت مشخص شدن هزینه ها نمی توان قیمت دقیق را برآورد کرد.

بهتر است جهت مشخص شدن هزینه به مراکز و کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا توسط پزشک  معاینه شوید  و سپس نسبت به هزینه‌ها اطلاعات کافی به دست آورید.

جهت مشخص کردن هزینه ها می توانید به کلینیک بین المللی پوست ،مو زیبایی آراد مراجعه و سپس نسبت به هزینه های انجام این درمان پس از معاینه شدن و انتخاب نوع ژل اطلاعات کافی به دست آورید .

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب مدل روسی:

جهت انجام تزریق ژل برای ایجاد فرم دهی در لب‌ها اولین اقدام انتخاب کلینیک و پزشک متخصص جهت انجام این روش درمانی می باشد.  زیرا اگر پزشک از مهارت بالایی برخوردار نباشد می‌تواند باعث نامتقارن شدن فرم لب ها گردد.
علاوه بر این موارد اگر کلینیک معتبر نباشد و در آن از لوازم و تجهیزات استریل نشده استفاده گردد باعث ایجاد عفونت در لب ها می گردد . پس قبل از  انجام تزریق اولین اقدام تحقیق در مورد کلینیک و مهارت پزشک می باشد.

پزشک جهت انجام این درمان مراقبت ها و توصیه هایی را برای شما در طی جلسات درمانی بازگو خواهد کرد.

این مراقبت ها شامل موارد ذیل می باشد:

  • قبل از انجام تزریق ژل از مصرف انواع آسپرین ها ویتامین ها و خوراکی هایی که باعث رقیق شدن خون می‌شود خودداری کنید.
  • اگر بیماری یا مشکل خاصی دارید حتماً متخصص را در جریان بیماری خود قرار دهید .
  • اگر دچار تبخال در نواحی لب هستید حتما به پزشک اطلاع دهید. چراکه متخصص قبل از انجام تزریق ابتدا تبخال شما را درمان می نماید و برای شما داروهای ضد تبخال تجویز می نماید تا پس از اتمام درمان دچار تبخال در لب  نگردید.
  • از مصرف انواع دخانیات، کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید .
  • از مصرف انواع نوشیدنی های حاوی الکل قبل از انجام تزریق به مدت یک هفته خودداری کنید.
  • آب و مایعات فراوان بنوشید تا بدن دچار کم آبی پس از اتمام تزریق نگردد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل روسی:

معمولاً پس از اتمام تزریق ممکن است عوارض جانبی جزئی ایجاد گردد که جهت جلوگیری از بدتر شدن آن و همچنین برای ایجاد نتایج با ماندگاری بیشتر بهتر است که تمام دستورالعمل ها و مراقبت هایی که توسط پزشک پس از اتمام تزریق داده می‌شود را جدی بگیرید و به آنها عمل کنید.

این مراقبت ها می تواند شامل موارد ذیل باشد:

  • پس از اتمام تزریقات در محل های مربوطه ممکن است تورم ،کبودی و درد ایجاد گردد. بلافاصله پس از تزریق برای کاهش این تورم ها می توان از کمپرس سرد استفاده کرد .
  • جهت کاهش تورم به مدت ۴۸ ساعت از قرار گرفتن در محل های گرم و زیر نور خورشید خودداری کنید.
  • از کرم هایی همچون آلوورا و ویتامین K و آرنیکا با توجه به تجویز پزشک برای کاهش کبودی ها استفاده کنید.
  • جهت جلوگیری از حرکت ژل ها در لب از دست زدن  و ماساژ دادن آن خودداری نمایید .
  • جهت کاهش تورم و جلوگیری از کم آب شدن بدن حتماً آب و مایعات فراوان بنوشید و خوردن سدیم و نمک را کاهش دهید.
  • از مصرف انواع مشروبات الکلی خودداری کنید تا تورم های ایجاد شده را کاهش دهید .
  • از انجام دادن ورزش های شدید به مدت یک تا دو روز بعد از انجام تزریق خودداری کنید. زیرا انجام ورزش های شدید می تواند باعث افزایش تورم و کبودی در ناحیه تزریق گردد.
  • بعد از روز دوم از انجام تزریق ژل برای کاهش کبودی می‌توان از کمپرس گرم استفاده کرد.
  • جهت کاهش درد و ناراحتی های ایجاد شده در نواحی تزریق بهتر است که مسکن ها و داروهایی که توسط پزشک برای شما تجویز شده را به موقع مصرف نمایید.
تزریق ژل لب روسی

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد-تزریق ژل لب روسی

اثرات و نتایج انجام تزریق ژل لب مدل روسی

یکی از پرطرفدارترین تزریقات جهت فرم دهی به لب‌ها انجام تزریق ژل مدل روسی می‌باشد.
استفاده از این روش علاوه بر حجم دهی باعث زیباتر کردن لب ها می گردد.
فیلرها و ژل هایی که جهت پرکنندگی و حجم دهی به لب ها در این نوع روش مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به نظر متخصص و ساختار صورت انتخاب می گردند .

نتایجی که انجام تزریق ژل به لب به همراه دارد معمولاً موقتی می‌باشد و پس از مدت زمان معین  نیاز به تمدید دارد.

نتایجی که انجام تزریق ژل به همراه دارند معمولا بین ۶ تا ۱۲ ماه متفاوت می باشد و پس از این مدت زمان جهت ایجاد نتایج مجدد باید تزریق صورت بپذیرد.
شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق ژل در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره مندشوید و شاهد زیبایی افزایش حجم در لب های خود گردید.

تمام خدمات مربوط به مشاوره در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز به صورت کاملاً رایگان در نظر گرفته می شود.

دوره نقاهت و ریکاوری پس از تزریق ژل لب روسی:

انجام تزریق ژل لب به عنوان یک روش سرپایی در مراکز و کلینیک‌ها به دست افراد با تجربه و ماهر صورت می پذیرد .
جهت انجام این روش درمانی متخصص تنها از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند و نیازی به انجام بیهوشی ندارد .پس فرد عوارض پس از بیهوشی را تجربه نخواهد کرد .
انجام این درمان در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و فرد بلافاصله می تواند کلینیک را ترک  و به روال زندگی خود ادامه دهد. فقط ممکن است که پس از اتمام درمان در نواحی تزریق کمی تورم و التهاب ایجاد گردد که افرادی که دوست ندارند کسی متوجه تزریق ژل در لب های آنها گردد بهتر است که در روز اول از حضور در مراکز عمومی خودداری نمایند.
پس از رفع تورم و التهابات هیچ کس متوجه انجام تزریق ژل نخواهد شد زیرا هیچ گونه زخم و برش  در نواحی تزریق ایجاد نمی گردد‌.و نتایج کاملا طبیعی خواهد بود.

تعداد جلسات مربوط به انجام تزریق ژل لب روسی:

معمولا انجام تزریق ژل در یک جلسه صورت می پذیرد ولی به دلیل موقتی بودن ژل و انواع فیلر ها  جهت تزریق ،نتایج پس از مدت زمان ۶ الی ۱۲ ماه از بین خواهد رفت و فرد متقاضی باید مجدداً از تزریق برای ایجاد نتایج مطلوب استفاده نمایند.

شاید این مطالب نیز برای شما جذاب باشند :

https://clinicarad.ir/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%84%d8%a8-%d9%87%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7%d9%8b-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86/

https://clinicarad.ir/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c/

https://clinicarad.ir/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

 

نتیجه گیری:

 افزایش حجم لب ها امروزه در بین عموم افراد به خصوص بانوان از طرفداران  زیادی برخوردار می باشد.

یکی از انواع مدل ها جهت افزایش حجم لب ها استفاده از تزریق ژل لب روسی می‌باشد.
در این مدل حجم لب ها افزایش پیدا می‌کند اما به دلیل حجم کم تزریق در لب به صورت کاملاً طبیعی به نظر می رسد  به همین دلیل افراد زیادی دوست دارند از این روش تزریق استفاده نمایند.

استفاده از این درمان برای کسانی که فرم لب های آنها کوچک و فشرده می باشد می تواند به عنوان یک درمان موثر و مناسب باعث زیبایی و افزایش حجم در لب ها شود.

انجام این روش در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد ولی به دلیل موقتی بودن ژل ها جهت انجام این روش زیبایی پس از اتمام نتایج نیاز به تکرار مجدد تزریق می باشد.

انجام تزریق ژل و استفاده از مدل های مختلف با توجه به فرم صورت را می‌توانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصص پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید .
در این کلینیک علاوه بر تزریق ژل به لب انواع روش های زیبایی جهت جوانسازی پوست نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که با حضور در کلینیک و مشاوره شدن توسط پزشک می توانید بهترین روش درمانی را انتخاب کنید و باعث جوانسازی و زیبایی در چهره خود گردید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

 

لینک کوتاه:https://karjorkon.com/

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://www.aparat.com/v/xfbVe

نماشا:

 

https://www.namasha.com/v/nrrm4Ffj

  

66 بازدید کل ، 1 امروز

  

  • عکس دختری در حال تزریق فیلر

    روش اروپایی

    با در 31 دسامبر 2023 - 0 نظرات

    تزریق فیلر به روش اروپایی (اصفهان) فیلرها و پرکننده‌های پوستی یکی از روش‌های متداول در زمینه جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر و جوانسازی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. – ترکیبات اصلی: فیلرها از موادی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، و رادیس می‌توانند تشکیل شده باشند. – عملکرد: این مواد به عنوان پرکننده‌های طبیعی عمل […]

  • کشیده شدن چشم با بلفاروپلاستی

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت

    با در 5 فوریه 2024 - 0 نظرات

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک، یک نوع جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پلک‌ها و چشمان انجام می‌شود. این عمل جراحی شامل از بین بردن پوست اضافی، پف پلک‌ها و افتادگی پلک‌ها می‌شود. این جراحی به افرادی که با مشکلاتی نظیر پوست اضافی پلک‌ها، چین و چروک […]

  • عکس نمادین موز برای افزایش سایز آلت تناسلی

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی

    با در 21 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی اندازه طبیعی آلت تناسلی متغیر بوده و بین افراد مختلف تفاوت دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر مردان، اندازه طبیعی آلت تناسلی خود را به عنوان معقول و قابل قبول می‌دانند. مطالعات به دست آمده از متوسط اندازه آلت تناسلی به عنوان راهنمایی برای ارائه اطلاعات به افراد استفاده […]

  • پاک کردن تاتو بازو

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی

    با در 11 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی اگر احساس پشیمانی از تاتو دارید، این احساس متداول است و بسیاری از افراد در یک دوره‌ای از زندگی خود این احساس را تجربه می‌کنند. امکان دارد دلایل مختلفی برای این پشیمانی وجود داشته باشد، از جمله تغییر سلیقه، تغییر در شرایط زندگی، یا حتی عدم رضایت از کیفیت […]

  • مشخص کردن الگو برای سانترال لب

    سانترال لب مکزیکی چیست؟

    با در 31 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    سانترال لب مکزیکی چیست؟ لیفت سانترال لب به عنوان یک روش جوانسازی و زیبایی صورت با استفاده از تکنیک‌های مختلف انجام می‌شود، اما باید توجه داشت که هر جراحی زیبایی، به دقت نیاز دارد. همچنین، نکات زیر می‌توانند به افراد کمک کنند تا تصمیم به انجام لیفت سانترال لب با اطمینان بیشتری بگیرند: انتخاب جراح […]

استخدام بانک ملی استخدام مدیریت یک مجموعه (کاوه) انواع جراحی زیبایی واژن بانک ملی بلفاروپلاستی بهترین جراح لیفت صورت بهترین زمان بریا عمل زیبایی واژن تزریق چربی تزریق چربی به صورت لاغر تزریق چربی فریز شده به صورت تزریق ژل جراحی بینی جراحی پلک جراحی پلک چشم در اصفهان جوانسازی پوست زیبا شدن صورت در یک هفته زیبایی بینی عوارض بلفاروپلاستی عوارض لیفت صورت عوارض هایفو عوارض هایفوتراپی فواید لیفت صورت فیلم گونه گذاری قیمت تزریق چربی به صورت قیمت لیفت بینی دائمی قیمت لیفت بینی گوشتی قیمت لیفت صورت قیمت گونه گذاری لیفت صورت لیفت صورت با جراحی لیفت صورت با نخ لیفت صورت بدون جراحی لیفت صورت فواید ماندگاری تزریق چربی به صورت مراقبت و تقویت مو مزایای بلفاروپلاستی هایفوتراپی چیست هزینه تزریق فیلر هزینه تزریق چربی هزینه عمل بلفاروپلاستی هزینه عمل بینی هزینه کاشت ابرو پرسش و پاسخ در مورد کاشت ابرو کاشت ابرو بعد از یکسال گونه گذاری طبیعی