قویترین و بهترین سایت نیازمندیهای رایگان کشوری
بروزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: 0
ارسال کننده: دکتر سید مجید موسوی
لیفت لب

بهترین محل برای لیفت لب در اصفهان

دقیقاً مانند روندهای مد ، روند زیبایی همیشه در حال تغییر است. حتی با وجود این ، برخی از جنبه های زیبایی وجود دارد که هرگز تغییر نمی کنند. یکی از آنها جذابیت لب های پر و بزرگ است. اگر از طریق هر وب سایت مدی گشت بزنید و تصاویر مدل های سراسر دنیا را مرور کنید ، به احتمال زیاد لب های مفرح را در همه جا خواهید دید. جای تعجب نیست که لیفت لب یک روش کاملاً محبوب و مورد جستجو است. روش های زیادی برای به دست آوردن لب های پرتر وجود دارد ، اما برخی از بیماران گزینه های مختلفی را با توجه به شرایط مختلف خود انتخاب می کنند.

لیفت لب و تزریق ژل لب در مورد تقویت لب ها اهداف متفاوتی دارند. لیفت لب می تواند به طول بین لب بالا و پایین بینی اشاره کند. این ناحیه به دلیل گرانش و حالت های صورت تمایل به کشیده شدن دارد. با کوتاه کردن این قسمت با لیفت لب ، بیماران می توانند به بهبودی طبیعی دست پیدا کنند ، با این حال ، حجم لب ها به طور چشمگیری بهبود نمی یابد. اغلب اوقات بیماران برای دستیابی به بهبود مطلوب ترجیح می دهند. تزریق ژل لب با لیفت لب را ترکیب کنند.

لبها یکی از اعضای برجسته و چشمگیر در صورت هستند که تناسب و زیبایی آنها در جذابیت چهره نقشی غیر قابل انکار دارد. بر خلاف باور عامه که تصور می‌کنند زیبایی لبها صرفا به افزایش حجم آنها با روشهایی مانند تزریق ژل و تزریق چربی مربوط می‌شود؛ باید بگوییم علاوه بر حجم لبها، فرم و نحوه قرارگیری آنها در صورت نیز بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال اگر فاصله لب بالا با بینی بیش از حد باشد و از تناسب خارج شود؛ یا گوشه‌های لب به سمت پایین تمایل داشته باشند؛ به ویژه در زنان، می‌تواند به زیبایی آنها آسیب وارد کند؛ و علاوه بر سن و سال بالا، عبوس و غمگین بودن را نیز به مخاطب القا نماید.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت لب چیست؟

لیفت لب روشی برای جوان‌سازی چهره افراد و رفع چین و چروک‌ها و افتادگی‌های اطراف لب است. لیفت لب را می‌توان با استفاده از روش‌های بدون جراحی یا با جراحی انجام داد و نشانه‌های پیری چهره را با استفاده از آن برطرف کرد. البته این روش تنها مناسب رفع آثار پیری از چهره نیست. بسیاری از جوان‌ترها نیز برای کم کردن فاصله لب و بینی یا حجیم‌تر کردن و بالاتر بردن لب‌ها از این روش استفاده می‌کنند.

انواع روش های لیفت لب

لیفت لب را می‌توان با استفاده از جراحی یا بدون آن انجام داد. در هر دو صورت لیفت لب روشی بسیار کم‌خطر و کم عارضه برای جوان‌سازی چهره است که می‌تواند چهره شما را زیباتر و جذاب‌تر کند. توجه کنید که همه روش‌ها برای همه افراد مناسب نیستند.

بنابراین پزشک پیش از تصمیم‌گیری درباره شیوه انجام لیفت لب از وضعیت سلامت و انتظارات شما آگاه شده و شما را به‌طور کامل معاینه می‌کند. پس از آن با توجه به عواملی مثل سن، جنسیت، فاصله لب تا بینی، نوع پوست و… بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌کند. در این بخش قصد داریم درباره انواع روش‌های انجام لیفت لب توضیحات کاملی ارائه دهیم.

لیفت لب

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت لب

لیفت لب با نخ

این روش کاملا بدون درد بوده و با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در طول جلسات مشاوره پیش از لیفت لب با نخ، پزشک محل‌های ورود و خروجی نخ‌ها را دقیقا مشخص می‌کند. پس از آن در طی جلسه درمانی نخ‌ها به کمک سوزن‌های بسیار ظریفی وارد بافت لب شده و فرم موردنظر را در آن‌ها ایجاد می‌کنند.

زخم‌های ریز ناشی از ورود و خروج سوزن از لب تا یکی دو روز باقی خواهند ماند. اما این به این معنا نیست که شما پس از انجام لیفت لب با نخ نیاز به استراحت دارید. توجه کنید که نخ‌های مورد استفاده در این روش قابل جذب هستند. بنابراین پس از مدتی نتایج لیفت لب با نخ از بین رفته و نیاز به ترمیم مجدد دارد. بسته به اینکه چه نوع نخی برای شما استفاده شود، اثرات این روش بین ۱ تا ۲ سال باقی خواهند ماند.

نتایج لیفت لب با نخ تقریبا مشابه نتایج لیفت لب با جراحی است. بنابراین با استفاده از آن می‌توان فاصله زیاد میان بینی و دهان را از بین برد، افتادگی گوشه‌های لب‌ها را برطرف کرد و بخش صورتی لب‌ها را نیز نمایان‌تر کرد. نکته مهم اینکه شما می‌توانید لیفت لب با نخ را پیش از جراحی امتحان کنید و در صورت رضایت از نتایج این روش برای جراحی اقدام کنید. البته اگر قصد این کار را دارید باید تا رفع کامل نتایج لیفت لب با نخ منتظر بمانید.

لیفت لب با بوتاکس

لیفت لب با بوتاکس را می‌توان به‌منظور افزایش اندازه لب بالایی و پایینی یا رفع افتادگی‌های گوشه دهان استفاده کرد. توجه کنید که در لیفت لب با بوتاکس حجم لب‌های شما افزایش پیدا نمی‌کند. در این روش تنها لب‌ها کمی به سمت بالا می‌روند تا اندازه آن‌ها با یکدیگر متناسب باشد. برای رفع افتادگی اطراف دهان با این روش نیز ماده بوتاکس به‌طور مساوی به طرفین دهان تزریق شده و حالتی قرینه به آن می‌بخشد. این روش نیازی به دوره نقاهت نداشته و مراقبت خاصی نیز نیاز ندارد. تنها باید توجه کنید که بر روی نواحی تزریق فشار وارد نکنید و آن‌ها را ماساژ ندهید.

فرایند لیفت لب با بوتاکس بین ۲۰ تا ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید و زیاد وقت شما را نخواهد گرفت. در این روش پزشک پیش از تزریق شما را معاینه می‌کند تا محل‌های تزریق به‌طور دقیق مشخص شوند. پس از آن در طول جلسه درمانی تزریق بوتاکس انجام شده و نتایج آن بلافاصله پس از تزریق قابل تشخیص است. این نتایج حداکثر تا یک سال دوام آورده و پس از آن نیاز به ترمیم دارند.

لیفت لب با ژل

توجه کنید که با استفاده از ژل نمی‌توانید اثرات لیفت لب با جراحی را مشاهده کنید. چراکه در این روش تنها لب‌ها حجم پیدا می‌کنند و بیشتر دیده می‌شوند. بنابراین لیفت لب با ژل تنها مخصوص کسانی است که لب بالایی نازکی دارند یا دوست دارند حفره میانی لب بالای آن‌ها کمی بیشتر پیدا شود.

در این روش از ژل هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که کاملا با ساختار پوست سازگاری داشته و قابلیت حجم دهی دارد. ممکن است حجم دهی به لب‌ها تا حدودی باعث پوشانده شدن فاصله بینی و لب نیز بشود. اما نمی‌توان از تزریق ژل به‌عنوان روشی برای این کار یاد کرد.

اثرات تزریق ژل لب معمولا شش ماه تا یک سال دوام می‌آورند. پس از آن می‌توانید مجددا برای ترمیم مراجعه کنید. البته اگر قصد دارید از روش‌های جراحی برای لیفت لب استفاده کنید، بهتر است تا از بین رفتن کامل نتایج لیفت لب با ژل منتظر بمانید. همچون دیگر روش‌های لیفت لب این روش نیز عوارض بسیار کمی دارد و بلافاصله پس از لیفت نیز فرد می‌تواند به کارهای روزانه خود بپردازد. ژل‌های مورد استفاده در این روش حساست زا نیستند و مواد سازنده آن‌ها نیز کاملا با پوست و لب‌های شما سازگاری دارد.

لیفت لب با جراحی

جراحی لیفت لب معمولا عملی کوتاه است که نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. در این روش پزشک بسته به انتظارات بیمار محل مناسب برش را انتخاب کرده و قسمت‌های مختلف لب را به سمت بالا می‌کشد. توجه کنید که برش ایجاد شده در جراحی بسیار ظریف بوده و جای آن در چهره شما قابل تشخیص نیست.

در این روش بالا کشیدن لب با استفاده از برداشتن پوست نواحی مختلف انجام می‌شود و اعصاب یا بافت‌های زیرین لب دست‌نخورده باقی خواهند ماند. بنابراین می‌توان جراحی لیفت لب را روشی مطمئن و مناسب برای بالا کشیدن لب دانست.

اثرات روش‌های جراحی لیفت لب معمولا دائمی بوده یا تا مدتی طولانی باقی خواهند ماند. بنابراین شما نیازی به ترمیم لب‌ها پس از جراحی نخواهید داشت. البته اثرات ناشی از بالا رفتن سن یا مصرف دخانیات پس از جراحی می‌تواند ماندگاری این روش‌ها را کوتاه‌تر کرده و اثرات آن را از بین ببرد. همچنین رژیم غذایی نامناسب و سبک زندگی نادرست نیز می‌تواند باعث کاهش ماندگاری اثرات جراحی شود.

لیفت لب با تزریق ژل چیست؟

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد.

حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود.

لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد.

در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.

مراحل لیفت لب با تزریق ژل

برای تزریق ژل لب ابتدا باید توسط ماده بی‌حسی لیدوکائین لب‌ها بی‌حسی موضعی شود و اگر به این ماده حساسیت دارید می‌توانید از پزشک بخواهید از ماده بی‌حس‌کننده دیگری برای لب‌های شما استفاده کند؛ البته مراکزی وجود دارد که کار تزریق ژل را بدون بی‌حسی انجام می‌دهد که در این صورت تزریق بسیار دردناک خواهد شد.

پس از بی‌حسی به‌وسیله الکل تمامی قسمت‌های لب ضدعفونی می‌شود و سپس به مقدار موردنیاز ژل به لب تزریق می‌شود و در پایان چندتکه یخ بر روی لب قرار می‌گیرد تا درد و ورم آن کاهش یابد و یک گاز استریل بر روی لب قرار داده می‌شود تا میکروب به لب نفوذ نکند و تمامی این مراحل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. باید توجه داشت که ژل‌ها به دو نوع ماندگاری کم و ماندگاری بالا تقسیم می‌شوند و افرادی که تزریق را برای اولین بار انجام می‌دهند بهتر است از ژل‌های ماندگاری کم استفاده نمایند تا اگر حساسیتی برای آنها ایجاد شد بتوان به‌راحتی و بدون دردسر ژل را تخلیه کرد.

انواع مختلفت لیفت لب با تزریق ژل

مشتری‌های جوانی که لب‌های نازک‌تری دارند، ترجیح می‌دهند حجم لب‌های خود را بیشتر کنند یا نسبت لب بالا و پایین را با یکدیگر برابر کنند. افراد مسن‌تر با توجه به مرز لب‌هایی که با افزایش سن از بین می‌روند، ظاهر طبیعی و جوان را ترجیح می‌دهند.

نیازی نیست قبل از معالجه خود دقیقاً بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. می‌توانید در روز مشاوره درباره تکنیک‌های مختلف و نتیجه مورد نظر خود با پزشک گفتگو کنید. همانطور که هیچ صورتی شبیه صورت دیگر نیست، هیچ لبی هم شبیه لب دیگر نیست. پزشکان برای دستیابی به نتیجه‌ای زیبا و ایده‌آل، مدل مناسبی را بر اساس نیازهای شما و ساختار صورت شما توصیه می‌کنند.

تکنیک قلبی

پزشکان برای دستیابی به نتیجه‌ای جذاب و کامل‌تر از تکنیک قلبی استفاده می‌کنند. لب‌های قلبی شکل بسیار زیبا و زنانه هستند و در بین افراد طرفداران بسیاری دارند. این تکنیک شکل خاص‌تری نسبت به سایر روش های معمولی تزریق ژل لب ایجاد می‌کند. زیرا تکنیک تزریق ژل در این روش بسیار حرفه‌ای‌تر است و در نتیجه باعث برجسته شدن و خوش فرم شدن لب‌ها می‌شود.

روش بزرگ کردن لب با استفاده از ژل لب به همراه لیدوکائین، شکل طبیعی قلبی لب‌ها را بدون جراحی بازسازی می‌کند. این درمان ویژه خانم‌های جوانی است که صورت آن‌ها بیضی شکل است، زیرا ظاهری طبیعی و زیبا و لبخندی زنانه در آن‌ها ایجاد می‌کند.

تکنیک عروسک روسی

این تکنیک خاص لب‌ها را به شکل قلب ظریف و با حجم بیشتر در نزدیکی مرکز لب، دقیقاً شبیه عروسک روسی شکل می‌دهد. این روش بجای اضافه کردن حجم بیش از حد به لب، ان‌ها را بالا می‌برد. بنابراین برای افرادی که به دنبال ظاهر طبیعی هستند بسیار ایده‌آل است.

همچنین در  مدل ژل لب روسی لب‌های شما ظاهر صاف‌تری دارند و به اندازه مدل قلبی برجسته نیستند (اگرچه این همان چیزی است که شما می‌خواهید!) این تکنیک نیاز به یک هنرمند دارد، بنابراین پیدا کردن یک انژکتور قابل اعتماد مهم‌تر از هرچیز دیگری است.

تزریق ژل مدل روسی

بر خلاف پرکننده‌های متداول لب، انژکتوری که از تکنیک روسی لب استفاده می‌کند، تزریق این محصول را به طور عمودی از پایه لب شروع کرده و محصول را به سمت خارج به سمت حاشیه لب تزریق می‌کند. انژکتور به جای اینکه تزریق را از حاشیه لب شروع کند و به سمت داخل برود، ژل را از داخل به بیرون تزریق می‌کند. تکنیک لب روسی ۳۰-۴۵ دقیقه طول می‌کشد که این مدت شامل زمان آمادگی نیز می‌شود. ماندگاری فیلر لب هیالورونیک اسید شما به طور معمول ۱۲-۱۸ ماه طول می‌کشد و هر ۶-۹ ماه یک درمان ترمیمی مورد نیاز است.

مدل ژل لب عروسکی

همان طور که از اسم مدل ژل لب عروسکی مشخص است، قرار است یک لب عروسکی و جذاب داشته باشید. در این مدل لب پایین شما حجیم تر و از لب بالا می‌شود. لب پایین بیشترین فرم را می‌گیرد و مانند یک باربی جذاب و منحصر به فرد می‌شود. قسمت V شکل لب بالا تقویت می‌شود. در این مدل تزریق، ظاهر چهره شما جذاب و عروسکی و شاداب می‌شود و هم‌چنین جوان‌تر از قبل به نظر می‌رسید. همه‌ی این موارد نشان می‌دهد که تزریق ژل لب مدل عروسکی به زیبایی کلی چهره شما اثر گذاشته است.

انتخاب ژل مناسب چقدر مهم است؟

اگر محصولی با غلظت بالای اسید هیالورونیک به لب تزریق شود، آب زیادی را به سمت خود می‌کشد و یک “رج سفید” غیرجذاب در بالای لب ایجاد می‌کند. هرگز به انژکتور اجازه ندهید که نوع دیگری از فیلر را به غیر از فیلرهای اسید هیالورونیک به لب‌های شما تزریق کند. فیلرهای اسید هیالورونیک قابل برگشت هستند و تنها نوع پرکننده‌های پوستی هستند که برای تزریق لب تعیین شده‌اند.

در نهایت، انتخاب محصولی با خاصیت ارتجاعی کافی یا G Prime بسیار مهم است. دهان و لب‌های ما بسیار حرکت می‌کنند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که فیلرهایی که به آن‌ها تزریق می‌کنیم، با آن‌ها حرکت کنند.

اسید هیالورونیک یک قند است. ما آن را به طور طبیعی در بدن خودمان می‌سازیم. احتمالا درباره وجود این ماده در کرم‌های مخصوص صورت شنیده‌اید و دلیل آن این است که اسید هیالورونیک یک هومکتانت است. هدف این است که آب را به سمت خود بکشیم. هنگامی که فیلر در ابتدا به لب یا هر جای صورت تزریق می‌شود، طبیعی است که اگر بخواهید، می‌توانید آن را حس کنید (البته نباید ظاهر برآمده یا توده مانند داشته باشد).

انواع ژلهای لب

اگرچه همه ژل‌های موجود از ترکیبات و مواد یکسانی (ترکیبات هیالورونیک اسید) ساخته شده‌اند و عملکرد یکسانی دارند اما برندها و شرکت‌های مختلفی آنها را تولید می‌کنند. انتخاب برند به دلیل متفاوت بودن غلظت مواد استفاده شده در برندهای مختلف و کیفیت ژل‌ها اهمیت دارد. در اینجا به بررسی چند برند معروف و پرکاربرد می‌پردازیم. برای کسب آگاهی پیرامون بهترین برندها می‌توانید از دکتر پوست نیز مشورت بگیرید.

ژل ژوویدرم (Juvederm)

ژوویدرم یک خانواده از پرکننده‌های پوستی با پایه اسید هیالورونیک هستند که خود شامل چند نوع محصول می‌شود.

Juvederm Voluma XC: حجم زیرپوست را افزایش می‌دهد. بیشتر برای تزریق ژل گونه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

Juvederm XC و Juvederm Vollure XC: بر ترمیم و جوانسازی پوست مانند ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط اطراف دهان و بینی (خط لبخند) کاربرد دارد.

Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella XC: به‌عنوان حجم دهنده‌های لب تزریقی و غیر جراحی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

همه محصولات ژوویدرم که در نام خود عبارت XC دارند، دارای یک ماده بی‌حس‌کننده مانند لیدوکائین نیز هستند تا درد یا ناراحتی‌های حین تزریق را از بین ببرد.

ژل رستیلن (Restylane)

رستیلن نیز گروهی از پرکننده‌های اسید هیالورونیکی را شامل می‌شود:

رستیلن:

برای ازبین‌بردن چین‌وچروک‌های صورت کارایی دارد. در حجم دادن به لب نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد و نوعی ژل لب است. نوع Restylane-L آن دارای لیدوکائین است.

Restylane Lyft:

برای افزایش حجم گونه و ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. اولین و تنها نوعی از ژل‌های گروه اسید هیالورونیک است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای اصلاح نقص حجم در بخش پشتی دست موردتأیید بوده و استفاده شده است.

Restylane Silk یا رستیلن ابریشم:

برای حجم دادن به لب‌ها و ازبین‌بردن چروک‌های اطراف دهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

Restylane Refyne و Restylane Defyne:

برای بهبودی و ترمیم خط لبخند مورداستفاده قرار می‌گیرد. Refyne برای خطوط و چروک‌های خفیف تا متوسط و Defyne برای خطوط متوسط تا شدید استفاده می‌شود.

ژل بلترو (Belotero)

بلترو نوع Balance یا متعادل و نوع Basic یا پایه پرکننده‌های اسید هیالورونیکی هستند که به حالت یک ژل نرم و چسبناک تولید می‌شوند. بیشتر در ترمیم چین‌وچروک‌های اطراف دهان مانند خط لبخند کاربرد دارد و همچنین برای بزرگ‌تر کردن لب‌ها استفاده می شوند. خانواده بلترو انواع دیگری مانند Intrnse و Volume نیز دارد که خطوط و چین‌وچروک‌های شدید تر را ترمیم می‌کنند. البته باید توجه داشت که این برند جزو موارد پیشنهادی سازمان غذا و داروی آمریکا نبوده است (در سال ۲۰۱۹).

ژل تئوسیال (Teosyal)

تئوسینال گروهی از پرکننده‌های اسید هیالورونیکی است که از یک تکنولوژی به نام RHA یا هیالورونیک اسیدِ انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود که ژل بعد از کشیده شدن عضلات و اندام محلی که تزریق به آن انجام می‌شود، بهتر بتواند به حالت عادی و شکل طبیعی خود بازگردد.

ژل نیوویا (Neauvia)

ژل نیوویا مدل اینتنس لیپس ساخته کشور ایتالیا است و در ایران مورداستفاده فرار می‌گیرد. این ژل نیز برای افزایش حجم لب‌ها و شکل‌دادن به لب مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ژل نیز مانند دیگر موارد گفته‌شده، حاوی اسید هیالورونیک است.

پرفکتا

ژل لب پرفکتا از محصولات ایمن و استاندارد در این زمینه است. محصولی که در زمینه آب‌رسانی به پوست، کاهش چین‌وچروک‌ها و افزایش حجم کاربرد دارد.

این ژل نیز مانند دیگر ژل‌های پرکاربرد امروزی از اسید هیالورونیک ساخته شده است. در ساخت این ژل اسید هیالورنیک‌های با منشأ حیوانی وجود ندارند. این محصول در کشور فرانسه تولید می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که ماندگاری این ژل حدود ۱۸ ماه بوده درحالی‌که اکثر برندهای دیگر تا حدود ۶ ماه ماندگاری دارند. عوارض جانبی این محصول نیز مانند دیگر محصولات کم و موقتی بوده و عوارض جدی‌ای به همراه ندارد.

مستر تریت

از دیگر برندهای ژل‌های تزریقی با کاربرد جوانسازی پوست است. بیشتر به هدف بهبود شکل چانه، گونه و همچنین زاویه‌دار کردن فک و گونه مورداستفاده قرار می‌گیرد. ماندگاری این محصول بین ۴ تا ۸ ماه است. مانند دیگر برندها بر پایه اسید هیالورونیک ساخته می‌شود.

آلاینا

یکی از دیگر برندهای فیلر لب است که در کشور آلمان تولید می‌شود. بر پایه اسید هیالورونیک تولید می‌شود. آلاینا محصولات مختلفی برای افراد با شرایط مختلف تولید می‌کند و انواع مختلفی دارد. نتایج استفاده از این ژل طبیعی بوده و چهره شما را مصنوعی جلوه نمی‌دهد.

ماندگاری ژل‌ها در افراد مختلف متفاوت است اما به‌طورکلی ماندگاری ژل آلاینا بین ۸ تا ۱۲ ماه تخمین زده می‌شود. در مقایسه با دیگر ژل‌ها از نظر ماندگاری در دسته متوسط روبه‌بالا قرار می‌گیرد.

ریان

فیلر ریان یا reyoungel از دیگر ژل‌های بر پایه اسید هیالورنیک است. روشی ایمن برای جوانسازی پوست یا افزایش حجم لب ها محسوب می‌شود. این محصول توسط کشور چین تولید می‌شود. مانند دیگر ژل‌های لب محصولی طبیعی بوده و از نظر ایمنی عوارض زیادی یا بلند مدتی به همراه ندارد. نتایج تزریق این ژل به‌سرعت ظاهر می‌شوند و ماندگاری آن بین ۹ تا حداکثر ۱۵ ماه است. از اسید هیالورونیک‌های با منشأ حیوانی در تولید آن استفاده نشده است.

مزایای لیفت لب با تزریق ژل

اثر تزریق ژل لب می‌تواند تا یک سال و بیشتر باقی بماند.

با تزریق ژل شما نه تنها می‌توانید حجم لب‌ها را افزایش دهید، بلکه عدم تقارن یا عدم تناسب آن‌ها را نیز از بین ببرید.

پروسه حجم دهی به لب‌ها مدت زمان بسیار کوتاهی دارد، معمولا بیش از یک ساعت طول نمی‌کشد.

احتمال بسیار کم واکنش‌های آلرژیک به اجزای ترکیب.

این روش برای بیماران ۱۸ تا ۵۵ ساله در دسترس است.

نیازی به پشت سر گذاشتن یک دوره درمانی طولانی و دشوار نیست.

نتایج بزرگ کردن لب بلافاصله ظاهر می‌شود.

کند کردن روند پیری پوست لب.

از بین بردن چین و چروک دور لب.

لب‌ها را مرطوب و تغذیه می‌کند.

معایب لیفت لب با تزریق ژل

تزریق ژل لب نیز مانند سایر عمل‌های زیبایی مثل تزریق فیلر چانه و تزریق چربی به گونه ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد اما باید توجه داشت که اگر کار تزریق توسط فرد متخصص انجام گیرد این عوارض به حداقل خواهد رسید همچنین اگر مارک ژل تزریقی معتبر باشد ممکن است عوارض بعدی به وجود نیاید. به‌طورکلی برخی از عوارض تزریق ژل برای لب ها عبارت‌اند از:

تورم و کبودی: شایع‌ترین عوارض تزریق ژل لب کبودی و تورم می‌باشد اما این ورم معمولاً ماندگار نیست و با استفاده از یخ و طی گذشت یک هفته از بین می‌رود.

ایجاد عفونت: یکی دیگر از عوارض تزریق ژل ایجاد عفونت در لب‌ها می‌باشد این عارضه در صورتی رخ می‌دهد که تزریق به‌صورت اصولی و بهداشتی صورت نگیرد و یا اینکه پس از عمل از گاز استریل و ماسک استفاده نشود اما در صورت رعایت نکات بهداشتی عفونتی رخ نخواهد داد.

خونریزی لب‌ها: اگر قبل از تزریق ژل از داروهای ضد درد و مسکن استفاده نمایید و یا صورت و لب‌های خود را ماساژ دهید ممکن است پس از عمل لب‌های شما خونریزی کند؛ بنابراین یک هفته قبل از تزریق ژل لب از مصرف داروهای ضد درد و روغن ماهی پرهیز نمایید و ورزش ایروبیک انجام ندهید تا خون کمتری در صورت شما جریان داشته باشد.

از بین رفتن تقارن لب‌ها و ایجاد توده: مواردی وجود دارد که چند ماه پس از تزریق لب‌ها نامتوازن می‌شود و ژل توده توده می‌شود، علت به وجود آمدن این عارضه استفاده از ژل نامناسب و یا خوردن مایعات داغ پس از عمل می‌باشد؛ بنابراین حتماً از نوع مارک ژل خود اطمینان حاصل نمایید.

ایجاد قرمزی: قرمزی لب‌ها و اطراف آن نیز یکی از عوارض تزریق ژل خواهد بود که در صورت مراجعه به پزشک می‌توان آن را برطرف نمود.

ایجاد خارش: یکی دیگر از عوارض تزریق ژل لب ایجاد خارش در اطراف لب می‌باشد که ممکن است این خارش به علت حساسیت دارویی باشد، به‌طورکلی در صورت تب کردن و یا به وجود آمدن عوارض فوق سریعاً پزشک خود را در جریان بگذارید تا شمارا راهنمایی نماید.

کاندیدا مناسب لیفت لب با تزریق ژل

تزریق ژل راهی مطمئن برای کاهش خطوط ریز در صورت، رفع برخی نواقص پوستی در بدن، حجم دادن به لب ها، گونه، سینه، باسن و همچنین بهبود چروک و تورفتگی زیر چشم می باشد. به طور کلی، اکثر افرادی که علاقه مند به انجام تزریق ژل هستند، در اوایل تا اواخر سی سالگی خود هستند و می خواهند علائم پیری زودرس را از بین ببرند.

با این حال، غیر معمول نیست که افراد جوانتر نیز به دنبال این درمان باشند، اغلب اوقات این افراد برای بهبود ظاهر یا اصلاح هر گونه تغییر شکل جزئی سراغ تزریق ژل می روند. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که فیلرهای پوستی برای بهبود موقت ظاهر طراحی شده اند و نیاز به ترمیم دارند؛ گفته می شود ماندگاری تزریق ژل حداکثر تا دو سال می باشد.

برای تعیین اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر، بهترین گزینه انجام یک مشاوره کامل حضوری با پزشک متخصص است. به طور کلی کاندیدای مناسب لیفت لب با فیلر به شرح زیر هستند:

هم مردان و هم زنان به یک اندازه کاندیدای مناسبی برای لیفت لب با فیلر هستند؛ این درمان برای هر نوع پوست، تن و رنگ مناسب است. این روش برای افرادی که می خواهند فقط ناحیه خاصی از صورت را درمان کنند بسیار موثر است؛ نامزدهای ایده آل لیفت لب با فیلر ممکن است یک یا چند مورد از نگرانی های زیر را داشته باشند:

گونه های کوچک یا افتاده ناشی از کاهش حجم

لب های نازک یا نامتوازن

چانه عقب رفته

ناهمواری های جزئی بینی

خطوط عمیق اطراف دهان (خط لبخند)

خطوط اخم و خطوط افقی پیشانی (خفیف تا شدید)

زیر چشم تورفته و سیاه یا پلک های ورم کرده

اسکار ناشی از آکنه و جای جوش

افرادی که از سلامت جسمانی خوبی برخوردار هستند و هیچ گونه بیماری زمینه ای که می تواند بر بهبودی تأثیر بگذارد ندارند، به طور کلی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل در نظر گرفته می شوند.

اگرچه در این روش نیازی به جراحی نیست و هیچ برشی در بدن ایجاد نمی شود، اما هر چه سریع تر فرد بتواند از تزریق ها بهبود یابد، نتایج طولانی مدت و بهتری خواهد داشت. افراد متقاضی جوانسازی پوست توسط روش های تزریقی باید از مراقبت های بعد از تزریق ژل و آمادگی قبل از آن اطلاع داشته و با پیروی درست از آنها نتیجه مورد نظر خود را مشاهده کنند و از عوارض احتمالی جلوگیری کنند.

عامل دیگر سیگاری نبودن متقاضی است، وقتی فردی سیگار می کشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا بهبود یابد؛ به همین دلیل است که افراد غیرسیگاری سریعتر بهبود یافته و درصد موفقیت طولانی تری از تزریق ژل دارند. زیرا در یک فرد سیگاری حرکات مکیدن و جمع شدن صورت شما هنگام سیگار کشیدن باعث تشدید خطوط ریز و چین و چروک می شود و نتایج را سریع تر از بین می برد.

علاوه بر این اگر به دنبال تزریق ژل هستید، داشتن انتظارات واقع بینانه از نتایجی که دریافت خواهید کرد و این واقعیت که ممکن است چندین درمان برای دستیابی به آنها ضروری باشد، مهم است. در جلسه مشاوره پزشک شما یک ارزیابی کامل انجام می دهد تا ببیند آیا شما کاندید مناسبی برای پرکننده های پوستی هستید یا خیر. ممکن است این روش برای کسانی که شلی شدید پوست دارند، ایده آل نباشد. همچنین کسانی که دارای سابقه آلرژی شدید بوده اند نیز با تشخیص و تایید پزشک متخصص می توانند از تزریق ژل استفاده کنند.

هزینه های لیفت لب با تزریق ژل

برای تزریق ژل لب نمی‌توان هزینه ثابتی را در نظر گرفت، هزینه تزریق ژل لب بستگی به عوامل مختلفی دارد که برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

مارک ژل لب: ژل‌های زیادی با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارند که انتخاب این ژل‌ها در هزینه تزریق تأثیرگذار خواهد بود ژل‌های گران هزینه بهتر هستند و عوارض کمتری دارند؛ بنابراین بهتر است هنگام تزریق ژل بیشترین هزینه را برای مارک ژل نمایید

مقدار ژل موردنیاز: یکی دیگر از موارد تأثیرگذار در میزان هزینه عمل تزریق ژل مقدار ژل موردنیاز است برخی از لب‌ها به ژل بیشتری نیاز دارند و به‌تبع هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد، به‌طورکلی هزینه تزریق ژل با توجه به تعداد سرنگ‌های ژل موردنیاز محاسبه می‌گردد

نوع کلینیک زیبایی: انتخاب کلینیک مناسب نیز در قیمت تزریق ژل تأثیرگذار است اگر عمل تزریق را در کلینیک‌های معتبر و توسط نیروی متخصص انجام دهید هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید چراکه سابقه این مراکز زیاد است و از تخصص کافی برخوردار می‌باشد؛ بنابراین کار تزریق را به‌صورت اصولی و با مواد باکیفیت انجام می‌دهد و درنتیجه هزینه بیشتری نیز دریافت می‌نماید اما این هزینه در مقابل کاهش عوارض آن ناچیز خواهد بود.

به‌ طورکلی بهتر است برای تزریق ژل هزینه کافی در نظر بگیرید و به مراکز مطمئن مراجعه کنید چراکه اگر این کار توسط سالن‌های زیبایی و افراد سودجو با هزینه کم انجام شود عوارض جبران‌ناپذیری مانند توده توده شدن ژل، نامتقارن شدن لب‌ها و حتی حساسیت‌های پوستی شدید خواهد شد چراکه استفاده از مارک‌های نامعتبر تمامی این عوارض را به دنبال خواهد داشت.

اگر قصد تزریق ژل لب رادارید ما به شما کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد را پیشنهاد می کنیم. در این کلینیک کار تزریق با جدیدترین متدهای روز توسط نیروی متخصص و ماهر انجام می‌گیرد و برای عمل زیبایی از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌شود درنتیجه عوارض این عمل ناچیز و زودگذر خواهد بود همچنین در این مرکز تزریق ژل بدون درد انجام می‌گیرد و نیازی به سپری کردن دوره نقاهت نخواهد بود و می‌توان سریعاً به فعالیت‌های روزانه خود بازگشت؛

همچنین این کلینیک ضمن دارا بودن تجربه بالا هزینه بسیار مناسبی برای عمل‌های زیبایی دریافت می‌کند و شما عمل تزریق ژل را با هزینه مناسب و به‌صورت مطمئن انجام خواهید داد.

مراقبت های قبل از لیفت لب با تزریق ژل

امروزه عمل زیبایی تزریق ژل لب دارای طرفداران زیادی است اما اگر این کار به‌درستی انجام نگیرد ممکن است عوارض زیادی را داشته باشد به همین دلیل بهتر است قبل از تزریق به نکات زیر توجه داشته باشید:

انتخاب ژل مناسب: اولین نکته‌ای که باید در تزریق ژل به آن توجه داشته باشید مارک ژل است ژل‌های زیادی در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها ارزان‌قیمت و برخی گران‌قیمت می‌باشد، برای خرید ژل هزینه کافی را در نظر بگیرید و مارک‌هایی را انتخاب کنید که معتبر و مطمئن هستند تا بعداً دچار عوارض نشوید.

انتخاب مرکز زیبایی مطمئن: امروزه افراد زیادی در سالن‌های آرایشی و کلینیک‌های زیبایی کار تزریق ژل برای لب ها را انجام می‌دهند، برخی از این افراد مهارت چندانی ندارند و برای تزریق از مواد نامرغوب و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند و عوارض جبران‌ناپذیری را برجای می‌گذارند؛

بنابراین انتخاب کلینیک زیبایی معتبر و نیروی متخصص بسیار دارای اهمیت است و بهتر است این کار توسط پزشک زیبایی انجام گیرد.

مقدار ژل تزریقی: اگر در تزریق ژل به لب از مقدار ژل زیادی استفاده شود لب‌ها مصنوعی و غیرطبیعی به نظر می‌رسد؛ بنابراین قبل از تزریق حتماً با متخصص مشورت نمایید تا نوع ژل تزریقی و مقدار آن را با توجه به نوع لب‌ها و جنس پوستتان انتخاب نماید.

توجه به حساسیت پوستی: اگر از آن دسته افرادی هستید که به بیماری‌های پوستی همچون اگزما دچار هستید از تزریق ژل خودداری نمایید؛ همچنین اگر سابقه تبخال و تاول در اطراف لب رادارید قبل از تزریق به پزشک خود اطلاع دهید و حداقل ۲ هفته قبل از تزریق داروهای پیشگیری‌کننده استفاده نمایید؛ چراکه تزریق ژل ممکن است میزان تاول و تبخال را افزایش دهد.

خودداری از انجام ورزش: در روز تزریق ژل لب از انجام فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون می‌شود خودداری نمایید و از ماساژ دادن صورت خود پرهیز کنید این فعالیت‌ها باعث می‌شود در هنگام تزریق خونریزی داشته باشید.

و در پایان هرگز در زمان بارداری و شیردهی عمل تزریق ژل لب را انجام ندهید.

مراقبت های بعد از لیفت لب با تزریق ژل

بعد از تزریق ژل لب ، چون خون رسانی در آن زیاد است احتمال خون مردگی وجود دارد که برای جلوگیری از این حادثه چند روز قبل از اینکه تزریق ژل را انجام دهید باید از کمپرس یخ استفاده کنید و داروهایی مثل ویتامین ای، ضد انعقاد خون، امگا ۳ و مسکن هایی مثل ناپروکسن، آسپرین، ژلوفن، دی پیریدامول را مصرف نکنید. در لب یک شبکه عصبی وجود دارد که بسیار قوی است.

برای اینکه به دلیل وجود این شبکه عصبی درد در حین تزریق ژل ، فرد را اذیت نکند از بلوک عصب سه قلو استفاده می کنند. این بی حسی به مدت ۴۵ دقیقه اثر خود را روی لب حفظ می کند به همین دلیل در هنگام خوردن غذا ممکن است دچار گازگرفتگی شوید و به لب آسیب بزنید. در این مدت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید تا بی حسی از بین برود.

در روز اول بعد از تزریق ژل لب یک سری نکات هستند که باید رعایت کنید تا لب شما دچار تورم، التهاب و خون مردگی نشود. بعد از تزریق ژل لب از انجام ورزش های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید قرار نگیرید. همین طور مصرف نوشیدنی های الکی می تواند باعث التهاب و تورم شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب این دسته از تزریقات برخی از نتایج را دقیقا پس از تزریق نشان می دهد، اما اثر کامل هنوز قابل مشاهده نیست.

به علاوه، معمولا مقداری تورم نیز پس از تزریق وجود دارد که در روزهای اولیه به صورت واضح مشخص نیست که این تورم ناشی از تزریق و یا نتیجه ورود ژل و پرکننده به لب می باشد . همچنین برای ژل های موقت نیز، مقداری زمان جهت ادغام مواد پرکننده با بافت لب لازم است. به خاطر داشته باشید که پس از تزریق حتما مقدار زیادی آب به صورت روزانه مصرف نموده و دستورالعمل های ویژه پزشک خود را برای مراقبت های پس از تزریق فراموش نکنید.

بنابراین، اگر قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن نتایج این دسته از تکنیک های زیبایی را دارید، بهتر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان حداقل سه هفته صبر کنید.

پیگیری ثانویه تزریق ژل یا پر کننده لب معمولا به ۲ تا ۳ هفته زمان نیاز دارد. معمولا خود فرد نیز مایل است که پس از ۲ تا ۳ هفته بهبود حاصل شود.

پس به صورت ایده آل زمان بیشتری برای مراجعه در دو مرحله – به علاوه مدت زمان بهبود – قبل از یک رویداد مهم نیاز است. ( در واقع ۵ تا ۶ هفته) به خصوص اگر فرد برای اولین بار است که این تزریق را انجام می دهد و یا اینکه مدت زمان طولانی برای مراجعه بعدی تعیین شده باشد. ممکن است که بیمار نیازی به مرحله دوم درمان نداشته باشد اما عموما جلسه دوم، سبب بروز نتایج بهتری می شود.

اگر واقعا برای اولین بار است که تزریق ژل یا پرکننده لب را تجربه می کنید، حتما دستورالعمل هایی را که با لمس و ماساژ لب پس از تزریق همراه هستند، دنبال کنید. این روش ها از به وجود آمدن احتمالی عدم تقارن در لب ها جلوگیری کرده و باعث می شود که لب هایی پر تر و گوشتی تر در عین طبیعی داشته باشید.

حداقل دو هفته یا بیشتر پس از تزریق ژل و هرگونه پرکننده برای صورت، قبل از پرواز زمان نیاز دارید. پرواز پس از گذشت مدت زمان استراحت بعد از این گونه تزریقات که برای درمان چین و چروک توصیه می شود. بدین ترتیب، حتما از پرواز زودتر از مدت زمان دو هفته پس از تزریق جلوگیری نمایید.

نکاتی درباره لیفت لب با تزریق ژل

یک پزشک مسلط و با تجربه انتخاب کنید و یا به یک مرکز معتبر پوست مو و زیبایی مراجعه کنید.

آیا پزشکان با تجربه اغلب سالها در این زمینه فعالیت داشته اند . در مراکز معتبر بعضی از پزشکان با تجربه در این مورد آموزش هایی هم دارند که به اشتراک می گذارند. مطمئنا شما دوست ندارید یک فرد کم تجربه تزریق ژل لب شما را انجام دهد. از آنجایی که مراکز زیادی در این رابطه با قیمت های مختلف وجود دارند بهتر است پزشکی را انتخاب کنید که به فنون تزریق و آناتومی صورت کاملا آشنا باشد.

ژل های لب دایمی نیستند

ژل های لب عموما بین ۶ تا ۸ ماه دوام دارند . در بهترین شرایط ممکن است یک سال هم ماندگاری داشته باشد. ماندگاری ژل بسته به خصوصیات هر فرد متغیر است . بدن بعضی افراد ژل را زودتر جذب می کنند. عموما دوام ژل های لب نسبت به سایر نقاط مثل گونه یک مقداری کمتر است زیرا لب همواره در حال حرکت است و این امر موجب جذب زودتر ژل می شود. به همین دلیل ممکن است هر ۶ ما یکبار نیاز به ترمیم داشته باشد.

شما می توانید تزریق ژل را مرحله به مرحله انجام دهید .

اگر به دنبال تغییرات ظریف و تدریجی لب هستید و نمی خواید یکباره لب های شما تغییر قابل توجهی داشته باشد می توانید طی دوره های مشخص به میزان آن اضافه کنید. پزشک شما با توجه علم زیباشناختی چهره در صورت نیاز ، مقدار آن را برای شما افزایش خواهد داد.

نیاز به استراحت ندارد و شما می توانید به زندگی و فعالیت های شغلی خود بپردازید.

تزریق ژل لب حدودا ۲۰ دقیقه طول می شد . ممکن است کمی ورم به همراه داشته باشد که کاملا طبیعی است . اکثر مردم می توانند بلافاصبه به کار و زندگی عادی برگردند.

پس از تزریق ژل صبور باشد تا ورم آن از بین برود.

اگر برای اولین باری است که تزریق ژل لب انجام می دهید صبور باشید تا پس از دو یا سه روز ورم آن از بین برود . گذاشتن کمپرس یخ مخصوصا در ۲۴ ساعت اول در کم شدن میزان تورم بسیار موثر است .

شما بعداز تزریق ژل احساس کاملا طبیعی خواهید داشت.

افرادی که بعد از تزریق ژل لب شما را می بینند نمی توانند احساس شما را متوجه شوند شاید به نظر آنها شما احساس غیر طبیعی دارید . اکثر افرادی که ژل لب تزریق کرده اند به راحتی غذا می خورند و یک احساس کاملا طبیعی دارند. پس از بر طرف شدن تورم شما احساس کاملا عادی مثل گذشته خواید داشت.

اگر برای یک جشن و یا رویداد مهمی آماده می شوید

اگر دوست دارید برای مراسم های مهم از جمله چشن عروسی ، تولد یا مهمانی خاصی ، لب های خود را با تزریق ژل فرم دهی کنید بهتر است چند هفته قبل این کار را انجام دهید . این به شما کمک می کند تا در روز جشن لب های شما بهبود یافته و کاملا زیبا و طبیعی به نظر برسد.

شما می توانید کاملا متفاوت به نظر برسید

تزریقات می تواند در مناطق مختلفی از لب انجام شود تا ویژگی های شما را در آن ناحیه تقویت کند به فرم لب های شما منحصر به فرد شود. چند تصویر نمونه لب از آن چه مورد نظرتان است را تهیه و به پزشک نشان دهید. این تصاویر به پزشک کمک خواهد کرد تا لب های شما را بطوری که شما خواسته اید فرم دهی کند.

اثرات و نتایج لیفت لب با تزریق ژل

به خوبی سطح آب بدن خود را بالا نگه دارید و پس از تزریق ژل لب حتما آب زیادی را به صورت روزانه بنوشید. همچنین از انجام تمرین و ورزش های سنگین خودداری کنید و حد الامکان تا چند روز پس از تزریقات صورت به اتاق های بخار نروید.

نتایج کامل و نهایی تزریقات زیبایی و ژل برای پوست صورت و لب ها معمولا تا چند هفته پس از انجام تزریق پدیدار نمی شوند. دلیل نیز آن است که فیلر های تزریقی برای این که به خوبی با بافت های درون لب و زیر پوست ادغام شوند به زمان نیاز دارند.

درست است که پس از تزریق گوشه ای از نتیجه نهایی را در صورت خود می بینید، اما معمولا برای دیدن نتایج کامل پروسه زیبایی خود باید حتما کمی صبر کنید ( و فراموش نکنید که این نتایج معمولا بین ۴ تا ۱۰ ماه پس از انجام تزریق پایدار باقی می مانند که این موضوع به فاکتور های مختلفی بستگی دارد).

بسیاری از افرادی که از پرکننده های لب استفاده می کنند، هدف اصلیشان از این کار این می باشد که سایز لب های خود را افزایش دهند. مهم ترین علت این موضوع ممکن است این باشد که افراد به هر دلیلی بخواند که اندازه ی لب های خود را افزایش دهند.، از جمله دلایل دیگر افراد را متمایل به تزریق ژل به لب می کند، می توان موارد زیر را ذکر کرد:

بازگرداندن اندازه قبلی لب با بالا رفتن سن، چرا که با افزایش سن ممکن است لب‌های شما کوچک‌تر یا نازک‌تر بشوند.

اصلاح فرم لب. زیرا بسیار معمول و رایج است که لب های شما اندازه یا شکل های متفاوتی داشته باشند.

صاف کردن چین و چروک به وجود آمده در اطراف لب، تا زمانی که لبخند می زنید یا می خندید، چین و چروک های موجود در کناره های دهان شما برطرف بشود.

تقویت اعتماد به نفس. بسیار بدیهی است که انجام هر اقدام زیبایی از جمله تزریق ژل به لب، می تواند باعث افزایش حس رضایت از خود در شما بشود و اعتماد به نفستان را افزایش دهد.

دوره نقاهت لیفت لب با تزریق ژل

پس از تزریق فیلر شما نیاز به استراحت در منزل ندارید و می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید البته به شما توصیه می شود که تا چند روز از انجام فعالیت هایی که سبب تعرق شما می شود خودداری کنید.

در حالی که هیچ زمان استراحتی بعد از پرکننده های لب وجود ندارد، مدتی طول می کشد تا بدن شما بهبود یابد و نسبت به فیلرها عادی شود. چند کار ساده وجود دارد که می توانید برای تسریع این روند انجام دهید:

آب بنوشید

نوشیدن آب بخش مهمی از مراقبت های پس از تزریق است. بدن خود را با مقدار زیادی مایعات ساده تامین کنید. آب بهترین گزینه است. این کار باعث تسریع روند طبیعی بهبودی (عادی شدن فیلر) که پس از دریافت چیزی عجیب و غریب در بدن شما روی می‌دهد، می شود. میوه ها و سبزیجات هم موارد مناسبی برای آبرسانی هستند.

مراقب غذا باشید

اگر پزشک شما از کرم بی حس کننده استفاده کرده باشد، ممکن است لب های شما بی حس باشد. این اثر می تواند تا چند ساعت ادامه داشته باشد. این بدان معناست که چیز زیادی در اطراف لب های خود احساس نمی کنید و این می تواند خطرناک باشد. به عنوان مثال، ممکن است یک لقمه غذای داغ بخورید یا جرعه ای از یک چیز داغ بنوشید و آن را احساس نکنید؛ اما لب های شما خواهد سوخت. همچنین ممکن است به طور تصادفی لبتان را گاز بگیرید و کبودی ایجاد شود.

یخ

مانند هر تورم دیگری، یک بسته یخ ساده یا حتی یک کیسه سبزیجات یخ زده واقعاً کمک کننده خواهد بود. آن را در یک حوله بپیچید زیرا تماس مستقیم لب های متورم و حساس با یخ ممکن است منجر به یخ زدن آنها شود.

تعداد جلسات لیفت لب با تزریق ژل

عمل حجم دهی لب با تزریق ژل را می توان به سرعت و در یک جلسه در کلینیک زیبایی، بدون هیچ خطر و عوارضی انجام داد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد  با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.ir/1%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%84%d8%a8-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b1%da%98-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%84%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%b1-%d9%84%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری

لیفت لب با ژل باعث افزایش حجم لب های شما و ایجاد ظاهری جذاب تر در شما می شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که تزریق ژل به لب روند پیری را در افراد متوقف نمی کند، بلکه تنها این کار ممکن است باعث به تاخیر افتادن به وجود آمدن نشانه های پیری در صورت افراد بشود. همچنین باید ذکر کنیم که لیفت لب با فیلر می تواند شما را در دستیابی به ظاهر دلخواهتان  برای مدت زمان موقتی کمک بکند.

در واقع این طور باید گفت که نتایج حاصل از لیفت لب با ژل به صورت موقت می باشد. و با گذشت زمان ممکن است که اثرات آن از بین برود. به همین دلیل نیاز می باشد که لیفت لب با ژل هر چند ماه یکبار مجددا تکرار بشود. البته که عواملی چون ژنتیک، سیگار کشیدن، میزان قرار گیری در معرض نور خورشید و … بر میزان این ماندگاری تاثیر گذار است. اما باید گفت نتایج لیفت لب با فیلر معمولا ۱۲ تا ۱۸ ماه در صورت فرد ماندگار است. با این حال، این مدت زمان ماندگاری، بستگی زیادی به سن و سرعت تجزیه یا متابولیسم بدن افراد دارد.

معمولا در افراد جوان تر سرعت سوزاندن کالری و انرژی بیشتر است، به همین خاطر میزان ماندگاری لیفت لب با ژل در آن ها کمتر می باشد. همچنین باید به این نکته توجه نمود که یکی دیگر از کاربرد های تزریق ژل، برطرف کردن خطوط عمیق اخم با استفاده از تزریق فیلر می باشد.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل ۵ ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۳۰۳۲۳۲۹۲

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۴۸

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد ۲۰۶ هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/lQY7P

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/vAEICHc9

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

  

82 بازدید کل ، 1 امروز

  

  • عکس دختری در حال تزریق فیلر

    روش اروپایی

    با در 31 دسامبر 2023 - 0 نظرات

    تزریق فیلر به روش اروپایی (اصفهان) فیلرها و پرکننده‌های پوستی یکی از روش‌های متداول در زمینه جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر و جوانسازی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. – ترکیبات اصلی: فیلرها از موادی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، و رادیس می‌توانند تشکیل شده باشند. – عملکرد: این مواد به عنوان پرکننده‌های طبیعی عمل […]

  • کشیده شدن چشم با بلفاروپلاستی

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت

    با در 5 فوریه 2024 - 0 نظرات

    بلفاروپلاستی چشم آهویی در نیم ساعت بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک، یک نوع جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پلک‌ها و چشمان انجام می‌شود. این عمل جراحی شامل از بین بردن پوست اضافی، پف پلک‌ها و افتادگی پلک‌ها می‌شود. این جراحی به افرادی که با مشکلاتی نظیر پوست اضافی پلک‌ها، چین و چروک […]

  • عکس نمادین موز برای افزایش سایز آلت تناسلی

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی

    با در 21 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    مشاوره برای افزایش قطر اندام تناسلی اندازه طبیعی آلت تناسلی متغیر بوده و بین افراد مختلف تفاوت دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر مردان، اندازه طبیعی آلت تناسلی خود را به عنوان معقول و قابل قبول می‌دانند. مطالعات به دست آمده از متوسط اندازه آلت تناسلی به عنوان راهنمایی برای ارائه اطلاعات به افراد استفاده […]

  • پاک کردن تاتو بازو

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی

    با در 11 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    پاک کردن تاتو با روش آمریکایی اگر احساس پشیمانی از تاتو دارید، این احساس متداول است و بسیاری از افراد در یک دوره‌ای از زندگی خود این احساس را تجربه می‌کنند. امکان دارد دلایل مختلفی برای این پشیمانی وجود داشته باشد، از جمله تغییر سلیقه، تغییر در شرایط زندگی، یا حتی عدم رضایت از کیفیت […]

  • مشخص کردن الگو برای سانترال لب

    سانترال لب مکزیکی چیست؟

    با در 31 ژانویه 2024 - 0 نظرات

    سانترال لب مکزیکی چیست؟ لیفت سانترال لب به عنوان یک روش جوانسازی و زیبایی صورت با استفاده از تکنیک‌های مختلف انجام می‌شود، اما باید توجه داشت که هر جراحی زیبایی، به دقت نیاز دارد. همچنین، نکات زیر می‌توانند به افراد کمک کنند تا تصمیم به انجام لیفت سانترال لب با اطمینان بیشتری بگیرند: انتخاب جراح […]

استخدام بانک ملی استخدام مدیریت یک مجموعه (کاوه) انواع جراحی زیبایی واژن بانک ملی بلفاروپلاستی بهترین جراح لیفت صورت بهترین زمان بریا عمل زیبایی واژن تزریق چربی تزریق چربی به صورت لاغر تزریق چربی فریز شده به صورت تزریق ژل جراحی بینی جراحی پلک جراحی پلک چشم در اصفهان جوانسازی پوست زیبا شدن صورت در یک هفته زیبایی بینی عوارض بلفاروپلاستی عوارض لیفت صورت عوارض هایفو عوارض هایفوتراپی فواید لیفت صورت فیلم گونه گذاری قیمت تزریق چربی به صورت قیمت لیفت بینی دائمی قیمت لیفت بینی گوشتی قیمت لیفت صورت قیمت گونه گذاری لیفت صورت لیفت صورت با جراحی لیفت صورت با نخ لیفت صورت بدون جراحی لیفت صورت فواید ماندگاری تزریق چربی به صورت مراقبت و تقویت مو مزایای بلفاروپلاستی هایفوتراپی چیست هزینه تزریق فیلر هزینه تزریق چربی هزینه عمل بلفاروپلاستی هزینه عمل بینی هزینه کاشت ابرو پرسش و پاسخ در مورد کاشت ابرو کاشت ابرو بعد از یکسال گونه گذاری طبیعی